selli Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2017 Miitissä tästä vähän juttelinkin mutta laitetaas julkiseksi. Olisko porukalla kiinnostusta /tarvetta kajarin ritilöille tai muuten vaan koristeeksi? Näistä on testivedokset tulossa niin pääsen ihan livekuvat laittaa näytille. Mitat ovat niin että 6X9 kajarin päälle menee. Hiottu RST tulee olemaan materiaali. Vahvuus 1,5mm. Hinta asettuu määrän mukaan. Mutta tuossa kympin korvilla kuulemma on parin hinta. Tippuu jos koko levyllinen päästellään Hinnasta en ota välistä mitään. Vain suorat kulut mitä laseristi ottaa. Kuvat ovat siis raakavedoksia eikä tuo ulkokehä ole noin massiivinen todellisuudessa.
Anders Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 2 kpl alempia, kiitos! Mulle kans!
avogta-89 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 mulle myös 1-pari molempia kiitos
Lärtsä Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 2 kpl alempia kiinnostaa jos voit lähettää postissa.
selli Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 Kiinnostusta siis on. Hjuva. Näytepalat tulee kun kaveri tekasee ne. Katotaan sellanen nippu että saadaan kerralla puolikas tai koko levyllinen ajettua. Pidetään tässä keskustelua asian tiimoilta. Ja joo todellakin posti hukkaa ne hienosti mutta yritetään
GTATL Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 Mä voisin ottaa molempia yhden parin.
Lärtsä Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2018 Mikäs tilanne näiden kanssa, onko homma edennyt?
selli Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2018 Hep!, Ihan samaa itekkin ihmettelin kun jututin koneen käyttäjää. Ihan kyllä kirjallisena sai tilauksen Nooh, Minäpäs kyselen näiden perään!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään