F350 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 En löytänyt haulla tullauksista koottua tietoa, niin tänne vois alkaa keräämään. Esim nyt mulla on Helsingin tullissa paketti holdissa, tulossa USPS:llä. Aikaisemmin on tullut sähköposti, että voi itse tehdä tullauksen, nyt ei ole kuulunut mitään, voiko tehdä muuta kuin odottaa?
TransSami Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Näyttääkö postin lähetysseuranta että paketti on tullissa?
F350 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Näyttääkö postin lähetysseuranta että paketti on tullissa? Eipä oo postin seurantanumeroa, mutta USPS:n seuranta näyttää että on Helsingin tullissa: "Your item is being held in Customs at 9:18 am on October 24, 2017 in HELSINKI, FINLAND."
TransSami Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Sen USPSn seurantanumeron pitäisi toimia postinkin seurannassa sellaisenaan. Sieltä näkee onko tullattavissa.
F350 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Sen USPSn seurantanumeron pitäisi toimia postinkin seurannassa sellaisenaan. Sieltä näkee onko tullattavissa. No niinpä toimiikin Näyttää myös että on tullissa, 20 pv aikaa tehdä selvitys.
TransSami Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Sitten vaan tullin sivuille tekemään tullaus.
F350 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Sitten vaan tullin sivuille tekemään tullaus. Jep, tullaus tehty.
TransNAM Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Tähän asti on ainakin mulle tullut postilaatikkoon ilmoitus tullattavasta paketista jossa on samalla tarvittavat tiedot ja ohjeet.
GTATL Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Tähän asti on ainakin mulle tullut postilaatikkoon ilmoitus tullattavasta paketista jossa on samalla tarvittavat tiedot ja ohjeet. Mulla ne tulee Netpostiin
TransSami Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Tähän asti on ainakin mulle tullut postilaatikkoon ilmoitus tullattavasta paketista jossa on samalla tarvittavat tiedot ja ohjeet. Kyllä se lappu sieltä varmaan nytkin tulee. Tuolla seurantakoodilla vaan näkee aikaisemmin koska paketti on tullattavissa. Säästää siinä 2-3 päivää kun ei odottele sen kirjeen tuloa.
JP Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2018 Tähän asti on ainakin mulle tullut postilaatikkoon ilmoitus tullattavasta paketista jossa on samalla tarvittavat tiedot ja ohjeet. Mulle tuli eilen kirje ja tein ekaa kertaa onnistuneesti tullauksen tullin sivuilla.
z 28 jari Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 https://yle.fi/uutiset/3-11053882 Saas nähdä onko rahaa tulossa tilille,laskeevatko kaikista tilauksista summat yhteen,vai käsitteleevätkö tilaukset erillisinä.
Nupa Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 https://yle.fi/uutiset/3-11053882 Saas nähdä onko rahaa tulossa tilille,laskeevatko kaikista tilauksista summat yhteen,vai käsitteleevätkö tilaukset erillisinä. Ihanko oikeesti, joka ikisestä tullauksesta erikseen? Ei oo totta, jos eivät hlö- tai y-tunnuksella saa tehtyä yhteenvetoa... https://tulli.fi/yritysasiakkaat/muutoksenhaku/oikaisuhakemuksen-laatiminen
GTATL Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 https://yle.fi/uutiset/3-11053882 Saas nähdä onko rahaa tulossa tilille,laskeevatko kaikista tilauksista summat yhteen,vai käsitteleevätkö tilaukset erillisinä. Kun on tullista kyse niin varmasti jokainen keissi erikseen niin ei tarvitse maksaa mitään takaisin
mikke Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Kun on tullista kyse niin varmasti jokainen keissi erikseen niin ei tarvitse maksaa mitään takaisin jotenki tämmönen epäilys mullakin tuli
Nupa Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Tullin sivuilta saa tullaushistorian hakutoiminnolla, jotain sentään.
RaiRai Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Itselle ois sellaisia hiluja tulossa että ei maksa vaivaa ees laskeskella. V. 2005 tuodusta Bemarista maksoivat jotain tonnin takaisin käsittämättömän pöljän autoverolaskennan johdosta, ja siihen veropäätökseen olin tyytyväinen jopa ilman palautustakin... "Eiku joo, sun auto olikin automaatti joten siihen kuuluu juu tää toinen (pienempi) veroprossa."
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään