Jump to content

Väljät saranatapit 2gen

Guest tiizei69

Recommended Posts

Kirjoitettu

Saako saranoihin korjaussarjoja? Tossa mun '77:ssa näyttäis olevan tapit jotenkin prässättyinä päistä kiinni, mites ootte omianne korjailleet?

Kirjoitettu

Ite tilasin Racers Placen kautta korjaussarjan johon kuuluu 8kpl heloja ja 4 tappia. Olivat NPD:n tavaraa. Vaihto onnistuu kun ottaa oven irti saranoistaan ja naputtelee saranoista vanhat tapit ja helat pois ja uudet tilalle. Mulla oli ainakin saranoissa pari tapin reikää kulunut ja uudet helat olisi jäänyt väljäksi reikiin. Joutui siis täyttöhitsaamaan ja poraamaan uudet reiät. Ei paha homma.

Kirjoitettu

Kiitti vinkistä! Saakos samasta paikasta sen rullan mikä on siinä kiinteässä tapissa kiinni? Oliko tyyris satsi, ei taida olla hyllytavaraa Racers Placessa?

Ite tilasin Racers Placen kautta korjaussarjan johon kuuluu 8kpl heloja ja 4 tappia. Olivat NPD:n tavaraa. Vaihto onnistuu kun ottaa oven irti saranoistaan ja naputtelee saranoista vanhat tapit ja helat pois ja uudet tilalle. Mulla oli ainakin saranoissa pari tapin reikää kulunut ja uudet helat olisi jäänyt väljäksi reikiin. Joutui siis täyttöhitsaamaan ja poraamaan uudet reiät. Ei paha homma.

Kirjoitettu

Mun -75:een löyty tapit+helat American Importista J-kylästä.

Jos hommaan ryhdyt niin jätä saranat kiinni koriin,niinku HRA33 tuossa kirjoittikin.Säätäminen helpottuu (korissa 1 saranan ruuvi pirun ahtaassa paikassa). >:(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...