Guest Irocci Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2006 Mulla tuossa autossa on 2 katalysaattoria niin ei varmaankaan ole kuin haittaa muuttaa sitä yhdelle sopivaksi? Tässähän putket yhdistyy yhdeksi vasta kattien jälkeen, eikä näin ollen ole sitä T-haaraakaan sarjojen jälkeen. Minkä paksuinen yhden systeemissä noi putket on? Tässä taitaa olla 2" sisähalk. ja yhdistyessä jotain paksumpaa. Pirssi on vähäpäästöinen, joten niitten pois jättäminenkään ei tule kysymykseen.
Guest Jukka Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2006 alunperin tuon tuplakatti option luvattiin tuovan jopa 10hp lisää. En sitte tiedä, luulis että hyvin hönkivät race-katit virtais riittävästi että ei pahemmin tehoeroa tuntuisi vaikka korvaisit vakiot yhdellä virtaavammalla
Guest Irocci Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2006 No jos ahdistaa entistä enemmän yhdellä niin eipä viitsi ruveta muuttamaan. Pitää vaan ostaa 2 kattia. Loppupelissä halvemmaks tulee orkkis systeemi, kun ei tartte muita muutoksia tehdä.
tepa Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2006 Mietin kanssa samaa joskus...Kiinnikkeessä saattaa olla eroa ja pohjan suojapelleissä, ilmaputken joutuu myös muuttaan. Helpottaisi asioita paljon jos haluat peltisarjat, 3" catbackin. Katsastukseen se ei vaikuta. Tuplakateissa alkuputket on 2 1/4" yhdistyy 2 3/4":seen väliputkeen. Aika ryppysen ja tukkoisen näköiset alunperin. Itselle oon meinannu tuommoista Magnaflow kattia: http://static.summitracing.com/global/images/prod/large/mpe-23479_w.jpg
Guest Irocci Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2006 Tuon cat-bacin takia sitä aattelinkin. Peltisatsit sais tupla katteihin.
tepa Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2006 Jep, Edelin tessit. Ei taida muilta löytyäkään tuplakattimalliin. Mulla on tällä hetkellä autossa noi edelit,vakituplakatit ja väliputki sovitusholkilla 3" Martelius vaimentimessa. Suunnitelmissa on tällä hetkellä Magnaflow direct fit katit + moddattu Martelius 3" väliputki.
Dustez Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2006 tähän väliin tyhmä kysymys. eli jos auto on -86 mallia ja tuotu ja rekistöröity myös suomeen samana vuonna. niin siinähän ei sillon tarvita kattia ?
Mopo305 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2006 Ei tarvi kattia,ja taitaa olla todellisuudessa silloin auto -85 mallinen jos -86 tuotu yarkista siitä vin numerosta.mopo305
Mika Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2006 tähän väliin tyhmä kysymys. eli jos auto on -86 mallia ja tuotu ja rekistöröity myös suomeen samana vuonna. niin siinähän ei sillon tarvita kattia ? Mulla ei ole kattia eikä tarvitse olla katsastumiehenkään mukaan. Auto on 7/1987 rekisteröity.
Guest Irocci Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2006 Mullapa onkin sit kaks
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään