Jump to content

No nythän se laturi teki ohraleivät tai ainakin melkein ????


Recommended Posts

Kirjoitettu

Laturista lähti muovinen tuuletus rivasto lentoon ja ampui sen suoraan konepeltiin . Mahtava patti konepellissä ja maalit pois . Onko kellekkään käynyt noin nuitten delcon latureitten kans ja voisko joku vinkata mistä mahtais löytyä uusi rivasto ?

IMG-20171202-WA0002.thumb.jpg.46731cc9bc8bb35de0e9a2f7d1dddffc.jpg

IMG-20171202-WA0004.thumb.jpg.b666c922b592791ae8523a726ed2d864.jpg

Kirjoitettu

Tullee vaan maksaan tuo ebayn tuuletin melkein saman kuin uus laturi ( heh )

Varmaan pääsee helpommallakun ostaa uuden laturin

Kirjoitettu

Tullee vaan maksaan tuo ebayn tuuletin melkein saman kuin uus laturi ( heh )

Varmaan pääsee helpommallakun ostaa uuden laturin

Paitsi jos jollekkin olis jäänyt hajonnut laturi pyörimään nurkkiin mistä kävis, itse taisin taisin heittää jo menemään.

Kirjoitettu

No tomonen 4g laturin tuuletin olis ylimääräsenä. lahdesta löytys. 16mm keskireikä näytti olevan ja 150mm luokkaa ulkohalkasia

20171203_162736p.thumb.jpg.c2847139fc9d6a57549f0cfc9047afc6.jpg

Kirjoitettu

Uusi tuuletin loytyi paikallisesta varaosaliikkestä  :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...