jjracingteam Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2017 Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2017 Laturista lähti muovinen tuuletus rivasto lentoon ja ampui sen suoraan konepeltiin . Mahtava patti konepellissä ja maalit pois . Onko kellekkään käynyt noin nuitten delcon latureitten kans ja voisko joku vinkata mistä mahtais löytyä uusi rivasto ?
pasi jkl Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2017 Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2017 No voi prkle, kaikenlaista sitä voi sattua .
z 28 jari Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2017 Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2017 Esim. ebay https://www.ebay.com/itm/Alternator-Cooling-Fan-Fits-Delco-Remy-Alternator-12SI/352186963485?hash=item51fffa961d:m:m6gGzNP45x5CSdqxPNerOjg&vxp=mtr
jjracingteam Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2017 Tullee vaan maksaan tuo ebayn tuuletin melkein saman kuin uus laturi ( heh ) Varmaan pääsee helpommallakun ostaa uuden laturin
pasi jkl Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2017 Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2017 Tullee vaan maksaan tuo ebayn tuuletin melkein saman kuin uus laturi ( heh ) Varmaan pääsee helpommallakun ostaa uuden laturin Paitsi jos jollekkin olis jäänyt hajonnut laturi pyörimään nurkkiin mistä kävis, itse taisin taisin heittää jo menemään.
mikke Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2017 Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2017 No tomonen 4g laturin tuuletin olis ylimääräsenä. lahdesta löytys. 16mm keskireikä näytti olevan ja 150mm luokkaa ulkohalkasia
JariN Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2017 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2017 Keskisuomesta sais lunastettua kahvipaketilla lt1 projektilaturin. http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=68171.0
jjracingteam Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2017 Uusi tuuletin loytyi paikallisesta varaosaliikkestä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään