Jump to content

LS1 kierrosraja

TransNAM

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko mielipiteitä paljonko alakerraltaan vakio LS kestää kierrättää?

Näkee sitten penkissä mihin käyrä asettuu mutta jos tulee tarvetta niin kestääkö nostaa?

Tai toisinpäin: nostaa penkitykseen rajaa niin näkee kerralla mihin yläraja tulee...

Kirjoitettu

Mulla tulee kohtuullisen kireä nokka omaani, pääsee varmasti kierrättää lähes 7k. En ole huolissani, kyllä ne jengaa kestää. Oliko Zodiackilla jo monta vuotta koeponnistettu yli 6500 käyttöä eikä mitään murheita.

Kirjoitettu

Ok. Tuskin tuolla mulle tulevalla nokalla tarvii paljoa yli 6k mennä mutta vois kokeilla mihin käyrä yltää.

Taisin itseasiassa muutenkin nostaa jo joskus aikaisemmin 6,2k kun ei loota kerenny ykkösellä vaihtaa vaan kävi hetkeks rajoittimella... Ois ollu tylsempää tiputtaa vaihtopistettä ::) :W

Kirjoitettu

Mulla tulee kohtuullisen kireä nokka omaani, pääsee varmasti kierrättää lähes 7k. En ole huolissani, kyllä ne jengaa kestää. Oliko Zodiackilla jo monta vuotta koeponnistettu yli 6500 käyttöä eikä mitään murheita.

mulla rajoitin 7000rpm, mutta 6500 jälkeen alkaa tehokäyrä tippumaan, :W

Kirjoitettu

Vaikuttaa ihan fiksulta nokkavalinnalta m/

Kyllä mun kokemuksella aiheesta mennään ihan tuurilla... Pakko perustaa valinta muiden kokemuksiin ettei ihan arpoa tarvi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...