Jump to content

Mahtuuko pyörimään?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Sitä minäkin ajattelin. Mutta tuohan se vannekin sitä rengasta vähän ulommas, kun se on tuumaa leveämpi, kuin alkuperäinen. Pitää varmaan käydä tallilla kattomassa, miten lähellä se nykynen 245 on lokaria.

Vaan eikös se vanne kuitenki oo siitä kiinnityskohdasta molempiin suuntiin saman verran leveämpi kuin vastaava 8", eli vanne levenee suuntaansa n. 12.5mm..? Eikä kuitenkaan sitä tuumaa suoraa ulospäin?

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• BlackZ

16

• Z-mo

6

• elkei

5

• z 28 jari

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Noinhan se menee eli ET:den erotus plus leveempi vanne, ollaan 28,5mm lähempänä lokaria, jos ite oikein ymmärsin.

Kirjoitettu

Onkos renkaiden ja vanteiden vaihto edessä..? ;) :D

Yhdellä firmalla olis 17-tuumaset teräsvanteet kaupan. Vähän mangels-tyyliset rillukat. Mikäs sen paremmin sopis tollaseen 80-luvun autoon :P

Kirjoitettu

Yhdellä firmalla olis 17-tuumaset teräsvanteet kaupan. Vähän mangels-tyyliset rillukat. Mikäs sen paremmin sopis tollaseen 80-luvun autoon :P

Jaaha, jaaha :D Oliskos kuvia vilauttaa uteliaille..? :D

Kirjoitettu

Tollanen perusvanne, mut olis kuitenkin 17-tuumanen...

Hep mulla on tollaset mutta MUSTAT (joo ja 17 tuumaset). Ulkonäkö: ei edusta viimeisimpiä tuuninkivirtauksia. Ainoa huono puoli on vanteen paino.

Kirjoitettu

Mahtuskohan 17"x8,5" et 13 vanteet pyörimään vai pitääkö eteen pistää palikkaa väliin.. Sais halval... :-[

Kirjoitettu

Ei mahdu eteen.

Orkkis Iroc-Z 16x8 vanteiden et on edessä 0 ja takana 16.

Onko samat et luvut 16" Pontiacin vanteissa?

Ei ainakaan Pontiacin 16x8 vanteissa takavanne käy eteen.

Kirjoitettu

Mahtuuko levyjarrullisessa takana olemaan 15" vanne?

Olis pino vanhoja 15" renkaita niin sais jollain peltiläpysköillä burnata poikkeen.

Kirjoitettu

Ja kantsii muistaa, että 89 eteenpäin takana on isommat levyt mitä 88 ja sitä ennen.

Kirjoitettu

Ja kantsii muistaa, että 89 eteenpäin takana on isommat levyt mitä 88 ja sitä ennen.

Ja eräässä 89:ssä vielä isommat ;)

Kirjoitettu

Ja eräässä 89:ssä vielä isommat ;)

Ollaan sitä niin äijää, niin äijää...

Kirjoitettu

Ollaan sitä niin äijää, niin äijää...

Mistä lie kotoisin...

Kirjoitettu

Mistä lie kotoisin...

Niinpä... noi pohojolaaset niin harvoin on äijää... ;)

Kirjoitettu

Mahtuuko levyjarrullisessa takana olemaan 15" vanne?

Olis pino vanhoja 15" renkaita niin sais jollain peltiläpysköillä burnata poikkeen.

Mahtuu,mulla on virepirdin 15" alla kun ne on paljon hienommat kun ne mitsun 16 tuumaset ;D.

Kirjoitettu

itse harkitsen kauppoja corveten 17" crmikiekoista, leveyttä taisi olla 8.5" kumit 275/40 . mitenkähän käy? takana on 4genin akseli ,et sen suhteen ei mitään onkelmia ,mut saako sopii eessä kääntyy? tai ees pyöriikkää! ? spacerithän on ostettava muutenkin... vanteet + kuhmit kustantas 500e et siinä mielessä:)

Kirjoitettu

mulla otti 89 camarossa noi 245/50/16 orkkisvanteilla ääriasennossa kii runkoon :'(piti vaihtaa 235 eteen >:(

Kirjoitettu

mulla otti 89 camarossa noi 245/50/16 orkkisvanteilla ääriasennossa kii runkoon :'(piti vaihtaa 235 eteen >:(

Ei pitäs olla mahollista...?

Kirjoitettu

ihme juttu gmc63:lla. mulla on 245/50/16 orkkisvanteilla 89camarossa eikä ota kiinni.

Kirjoitettu
:) no huokaus helpotuksesta:) mitenkähän menee se 275? no kohta nährään... jos ei ni lekalla kyllä! vittu et on vaikee löytää adaptereita:( taian kohta alkaa sorvailee ite...
Kirjoitettu

joo oli selvästi ne jäljet siin rungon molemilla puolilla oli hienosti paska pois ;)

Kirjoitettu

Mahtuskohan 17"x8,5" et 13 vanteet pyörimään vai pitääkö eteen pistää palikkaa väliin.. Sais halval... :-[

Kyllä mulla vaan mahtuu pyörimään. Ihan suoraan. 16" ei tolla et:llä mahdu, mutta 17 mahtuu.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...