Jump to content

PUTKISTON VAIHTO?

TOMMYTOOL

Recommended Posts

Kirjoitettu

Paljonko apparin puolelta pitää purkaa että saa sarjat irti? Millä todennäköisyydellä menee pulttit kannesta poikki? Onko kokemuksia?

Kirjoitettu

Seniorin autosta lähti kaikki kansista kiltisti, vähä ku laitto öljyy kehiin niin kuin mun autostakin(molemmissa oli 14-15 vuotta ruostetta päällä).

Mä tosin poikkasin kollektorin molemmat pultit. Seniorin ja mun autosta. Liikaa voimaa tai ruostetta, who knows. mut kovaa sai vääntää

Kirjoitettu

Vaihdettiin eilen kaverin kanssa ponuun Edelprok peltisarjat ja cat back. Yhdeksän tuntia meni aikaa kahdelta mieheltä koska ongelmiakin oli matkassa (yllättävää). Apparin puolella joutui hieman takomaan lämppärikoteloa ja kuskin puolella moottorin kannakkeen pitkä pultti irti ja tunkilla konetta ylöspäin niin sai yläkautta sarjan paikoilleen. Pakosarjan ja jopa ilmaputkien pultit lähti kaikki lähes itsestään auki. Kollektorien ja putkien pultit napsuivatkin mukavasti poikki järjestään kaikki. Ahdasta oli joka paikassa ja hermot meinasi mennä monta kertaa mutta nyt on kaikki putket paikalla eikä mikään ota mihinkään kiinni. Ilmapumppukin lähti samalla ja tilaa tuli mukavasti lisää konehuoneeseen ja mikä tärkeintä, SES-valo ei vilahtanutkaan kun laittoi auton käymään. ::)

Kirjoitettu

Saitko muutes kaikki tukiraudat paikoilleen ? Itsellä ei ilmastoinnin ja laturin raudat oikein istuneet joten pitää teettää sopivat.

Kirjoitettu

Ei mulla siellä muita tukirautoja pakosarjoihin tullu kiinni kuin ohjaustehostimen kiristimen rauta ja sekin sopi hyvin paikoilleen. Ilmastointia mulla ei oo koskaan ollutkaan. Mulla on -87 mallinen auto jossa on hiukan erilainen hihnaviidakko kuin uudemmissa. Ilmapumpun hihnakaan ei kiertäny mistään muualta kuin kampuralta pumpulle, eli ei tarvinnu eres lyhyempää remmiä tilalle.

Kirjoitettu

Jahas. Tuohan selittääkin... minullahan on -88 pirssi kaikilla mahdollisilla heebeleillä, joten tukirautaviidakkokin on melkoinen... Taisi äänet muuttua makoisemmaksi ? :D

Kirjoitettu

"Taisi äänet muuttua makoisemmaksi ?"

8), tosin kattikin joka mulla oli paikalla näytti olevan täysin tyhjä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...