Jarno Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2006 Eli onko noissa moniura-hihnan pyörissä eroa eri vuosimalleilla?!?! Kun ei toi ahtimen pyörä meinaa millään sopia siihen,menee liian syvälle. Toi pyörä on tehty alkuperäisen mittojen mukaan... Ja tuolla on se "laippa" välissä..
Jarno Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2006 näyttää niinku tosta puuttus jotai välistä vrt. kirjan kuvaan...
Guest pile Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2006 olet oikeassa . aivan kuin siitä jotain olis poies,pitää vähän kaivella muistipankkia josko sieltä löytyisi jotain.
Jarno Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Tänään pistin ton tollasenaan kiinni ja mittasin yläpyörästä putken avulla,ni 20mm on matkan varrella häipyny jonnekkin.. Eikös se sillai menis,jos tekee sen laipan mikä tonne väliin tulee 20mm paksummaks?!? Ihmettelen kyllä miksei se sovi tollasenaan kun kerran on alkup. kopioitu...
Guest pile Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 juttelin pojan kanssakin tänään tuosta ja sillä oli kyllä sama mielikuva että siitä ei ole mitään poistettu. pitää täs kun kerkiää niin kattella noi romuloodat josko siellä olis tullainen ns. puuttuva osa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään