Marko Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Mikä olisi hyvä jousi ja iskari setti 4 gen LS1:een? Eibachin jouset tuomittiin surkeina parilla foorumilla ja ehdotettiin jopa että alkuperäiset jouset ja konin iskarit. Mietiskelin tälläistä vaihtoehtoa https://www.bmrsuspension.com/?page=products&productid=823&superpro=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransSami Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Hyvästä en tiedä, mutta itse ajattelin kokeilla juuri tuota koni/vakiojousi-komboa. Jos nyt saan yleensä mitään kevään aikana auton suhteen aikaiseksi. Eikös noissa keltaisissa etusissa ole vielä kaksiasentoinen tuo jousijalan asennuskorkeus - vakio ja vajaan tuuman laskeva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratskin Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Hyvästä en tiedä, mutta itse ajattelin kokeilla juuri tuota koni/vakiojousi-komboa. Jos nyt saan yleensä mitään kevään aikana auton suhteen aikaiseksi. Eikös noissa keltaisissa etusissa ole vielä kaksiasentoinen tuo jousijalan asennuskorkeus - vakio ja vajaan tuuman laskeva. niin mulla oli eibachin punaset progressiviset ja 25" alentavat jouset sekä bilstein SLP iskarit ja oli mielestäni hyvä paketti, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Onkohan 4gennereihin saatavilla Konin FSD sarjaa? Itseäni ärsytti bilsteinin iskareissa pintakovuus. Tuo FSD on siitä hyvä että on normiajossa mukava mutta kuitenkin tarvittaessa jämäkkä. Sellaiselle kuka ei tykkää kivireestä mutta haluaa jämäkkyyttä alustaan on oiva valitan. Toki sitten jos ajelee radalla tai haluaa jämäkän alustan kannattaa ostaa konin keltaiset. Sen verran on tuosta FSD sarjasta kokemusta että vuosi sitten hommasin 535d käyttikseen sellaiset. Ovat paljon mukavammat kuin orkkis M-Sport bilstenit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marko Posted January 4, 2018 Author Share Posted January 4, 2018 Jostain kun löytäisi Edelbrockin performer IAS iskarit mutta valmistus lienee lopetettu. Olisi Konin FSD:tä vastaavat. Joskus corvetessa oli sellaiset ja tykkäsin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marko Posted January 6, 2018 Author Share Posted January 6, 2018 Tuo Koni STR.T voisi olla hyvä valinta. Eivät paha hintaiset ja toimivat vakio ja madallus jousien kanssa. Originally Posted by Koni Q: What is the difference between KONI STR.T (orange) and KONI Sport? A: First of all there is a difference in basic shock design: KONI Sport is adjustable, Koni STR.T is not. A second difference can be found in the valving: where KONI Sport is developed to provide an overall sportier performance, KONI STR.T is best described as semi-sporty: improving the road handling to a considerably sportier level than standard (also suitable for lowering), with an overall comfortable feel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransSami Posted January 6, 2018 Share Posted January 6, 2018 Mulla on hintatietoa Stranolta parin viikon takaa, silloin hinnat oli tällaiset: Koni Str.t are $319.99 and shipping is $102 KYB AGX are $375.99 and shipping is 115 Halvimmalla noi AGXt saa tällä hetkellä varmaan ihan rokkiautosta, shipattuna 343, euroa tosin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marko Posted January 6, 2018 Author Share Posted January 6, 2018 Mulla on hintatietoa Stranolta parin viikon takaa, silloin hinnat oli tällaiset: Koni Str.t are $319.99 and shipping is $102 KYB AGX are $375.99 and shipping is 115 Halvimmalla noi AGXt saa tällä hetkellä varmaan ihan rokkiautosta, shipattuna 343, euroa tosin. JEG´s 377$ rahteineen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zodiack Posted January 8, 2018 Share Posted January 8, 2018 Konin sportit itellä ja ollut tyytyväinen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marko Posted April 20, 2018 Author Share Posted April 20, 2018 Nytten ajeltu BMR/Koni kombolla vajaan 100km. Melkoisen jämäkkä on keulapää kyllä Hurjasti muuttui mutka käytös parempaan suuntaan ja risteys menee kuin mikroautolla. Tahtoo hiukan kyllä tärisyttää sisään etupää. Tosin vielä ei ole suuntausta tehty kuin karkea auraus kulman säätö. Muuten olisi kyllä erittäin makoisa kokonaisuus mutta tuo täristäminen. Takapää pohjaa myös herkästi. pitää katsoa mitä sille keksii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BB Posted April 21, 2018 Share Posted April 21, 2018 Onko kukaan löytänyt näihin ns.jämyä alustaa ilman pintakovuutta? Itsellä ollu 3gen iroc-z,4gen z28 ja -91 gt mustikki ja kaikkia on yhdistänyt sama pintakovuus jo vakio alustallakin,soratiellä tuntuu kuin koko kottero purkautuisi ympäriltä. c4 vette oli parempi mutta siinäkin pintakovuus on läsnä. -71ss camaro oli mukava muttei sillä alustalla kyllä hurjasteltu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted April 21, 2018 Share Posted April 21, 2018 Einbachin jousilla ja bilstein/koni/kyp olen ajellut ja kaikki on olleet pintakovia. Laittamalla lisää rengasta saa kivasti terävyyttä pois, eli jos vanteiden päällä on nahkaremmit on ihan sama mitkä jouset/iskarit siellä on alla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now