Jump to content

Knight Rider KITT replica paja

Recommended Posts

Posted

Onkohan tämä tosihomma: https://knightriderstore.com/turnkey-replica/

Alle 40k€ avaimet käteen KITT  ;D 8) Loppuviimein ei ihan mahdoton ole hinta kyllä mikäli tuo ei oo mikään huijaus ja autojen laatu edes semi-hyvä. Melko työmaa noissa ja osien saanti kestää ja maksaa, aika nätti ku voi vaan laittaa ADD TO BASKET niin saa kohta KITT:n kotia  ;D m/

Tuskin on mikään huippuviimestelty jne., tietääkö kukaan tän pajan toiminnasta?

Posted

Mikähän tuossa on mittariston toimivuus aste? Vai onko vaan tarrat ;D

Posted

Mikähän tuossa on mittariston toimivuus aste? Vai onko vaan tarrat ;D

Joo jos tuo auto on täydellinen KITT niin hinta ei liene paha, mutta jos se on kovinkin puutteellinen sarjatuotantorahastusyritys niin sitten varmaan paree tehä ite mikäli KITT:n haluaa.

OD:lla näytti olevan kans juttua tästä, moni kommentoinu että buumi meni jo. Varmaan osaltaan menikin mutta nythän tuntuu olevan jonkunmoinen buumi varsinki noihin elokuva- ja sarja-autoihin, joten eiköhän näille aina joku kysyntä ole.

Posted

Ilmeisesti Alvar Seebergin paja. Jos hän tekee asiakas autot yhtä hyvin kuin ensimmäisen omansa niin eiköhän ole ihan asiallisia tuotteita. Mikäli olen käsittänyt oikein niin David Hasselhoff talk show:ssa nähty Kitt, joka on hänen tekemänsä on tällä hetkellä Suomessa. Valmiin auton hinta näyttää olevan halvempi kuin monella valmistajalla maailmalla.

Itse oman autoni rakentaneena voin sanoa että tosiaan tiettyjen osien saanti on haastavaa. Esim PMD penkit ja oikeat vanteet/kapselit on katselussa, ainakaan lähellekkään siedettävään hintaan. Omani ei ole edes vielä omalle mielelle valmis ja siihen on mennyt jo reilu 20k€. Omalle työlle en ole laskenut hintaa mutta on siihen tunteja mennyt...

Mitä mittareiden toimivuuteen tulee, en osaa sanoa mitä eletroniikkaa hän käyttää mutta käytin omaani Zaelettronican sarjaa ja olen ollut siihen tyytyväinen. Kojelauta tarjoaa kaiken saman tiedon kuin auton alkuperäiset mittarit, se liitetään auton omaan johtosarjaan. Toki suurin osa on ylimääräisiä vilkkuvaloja jotka elävät omaa elämäänsä.

Onkohan tämä tosihomma: https://knightriderstore.com/turnkey-replica/

Alle 40k€ avaimet käteen KITT  ;D 8) Loppuviimein ei ihan mahdoton ole hinta kyllä mikäli tuo ei oo mikään huijaus ja autojen laatu edes semi-hyvä. Melko työmaa noissa ja osien saanti kestää ja maksaa, aika nätti ku voi vaan laittaa ADD TO BASKET niin saa kohta KITT:n kotia  ;D m/

Tuskin on mikään huippuviimestelty jne., tietääkö kukaan tän pajan toiminnasta?

Posted

Ilmeisesti Alvar Seebergin paja. Jos hän tekee asiakas autot yhtä hyvin kuin ensimmäisen omansa niin eiköhän ole ihan asiallisia tuotteita. Mikäli olen käsittänyt oikein niin David Hasselhoff talk show:ssa nähty Kitt, joka on hänen tekemänsä on tällä hetkellä Suomessa. Valmiin auton hinta näyttää olevan halvempi kuin monella valmistajalla maailmalla.

Itse oman autoni rakentaneena voin sanoa että tosiaan tiettyjen osien saanti on haastavaa. Esim PMD penkit ja oikeat vanteet/kapselit on katselussa, ainakaan lähellekkään siedettävään hintaan. Omani ei ole edes vielä omalle mielelle valmis ja siihen on mennyt jo reilu 20k€. Omalle työlle en ole laskenut hintaa mutta on siihen tunteja mennyt...

Mitä mittareiden toimivuuteen tulee, en osaa sanoa mitä eletroniikkaa hän käyttää mutta käytin omaani Zaelettronican sarjaa ja olen ollut siihen tyytyväinen. Kojelauta tarjoaa kaiken saman tiedon kuin auton alkuperäiset mittarit, se liitetään auton omaan johtosarjaan. Toki suurin osa on ylimääräisiä vilkkuvaloja jotka elävät omaa elämäänsä.

Noniin, mukava kuulla että jollakin tietoakin  m/ Mitä itsekin noita pikaiseen katselin tuolla nettisivulla niin tuli sellainen olo että saattaisi olla ihan asiallistakin jälkeä mitä tekevät.

Onko tuo nyt sitte kova hinta 40k tuommosesta valmiiksi rakennetusta muutenkin monin osin kunnostetusta KITT:stä, ei kyllä taida olla? Pelkkä vakio Ponu sekä työt maksaa jo niin paljon että äkkiseltään tuntus että tuo 40k on ihan järki raha, luonnollisesti työstä pitää palkka tällaisessa saada.

Posted

what you saw was an inferior production line model, a pale copy of the original  \m/

Posted

;D ;D  *clap*

what you saw was an inferior production line model, a pale copy of the original  \m/