Jump to content

LT1 peltisarjat

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mulla -96 Transussa SLPn lyhkäset sarjat ja alkuperäiset katit + Hooker catback.2 kertaa kajahtanu sarjan tiivisteet vuosien varrella ja mietin kun taas menee tai katit hajoaa että vaihtasin keskipitkät sarjat.Itse mietin näitä,PaceSetter Headers 72C1337.Ceramic coated kai pitää olla.Raati saa ehdotella muita ja millasilla kateilla.Magnaflow?

https://www.rockauto.com/en/catalog/pontiac,1996,firebird,5.7l+v8,1252022,exhaust+&+emission,exhaust+header,5848

https://www.summitracing.com/int/parts/psm-72c1337/overview/make/pontiac

Kirjoitettu

Oletko lukenut netistä kokemuksia kyseisistä sarjoista?

Saatan olka väärässä, mutta näyttävät siltä, että tulppien vaihto on tuskaa.

Kirjoitettu

Pitkät pacesetterit oli itellä ja helmpompi niillä oli ainakin vaihtaa tulpat mitä vakioilla.

Kirjoitettu

Pitkissä eniten valinnanvaraa mutta putkisto menee alkupäästä uusiksi ellei ota valmista sarjaa y-putkineen.

Laitoin itelle (LS1) just kiinanrosteriset sarjana ja nekin sai pikku askartelulla istumaan aika hyvin. Maavara pieneni vakioista enkä 2cm kuskin kohdalta.

Ovat halvat ja aivan ok laatuiset.

Kirjoitettu

En viitteis pitkiä laittaa kun nytkin putki raapii hidastetöyssyihin.

• 3 months later...
Kirjoitettu

Tiiviste alkoi taas vuotamaan ja Rockautosta tilattu keskipitkät pinnoitetut Pacesetterit.

Kirjoitettu

Tiiviste alkoi taas vuotamaan ja Rockautosta tilattu keskipitkät pinnoitetut Pacesetterit.

Tulppia ei tosiaan voi vaihtaa. Mulla puolipitkät pacet.

Asennuksessa nordlockit pakolliset, muuten vuotaa taas kohta.

• 3 months later...
Kirjoitettu

Tänään laitettu uudet Pacet,Nordlockit ja tulpat paikoilleen ja hyvältä vaikuttaa.

Kirjoitettu

Tänään laitettu uudet Pacet,Nordlockit ja tulpat paikoilleen ja hyvältä vaikuttaa.

Hieno homma  m/

Se, minkä unohdin sanoa, ettei kannata välttämättä käyttää niitä pacen omia tiivisteitä. Ovat aika kuraa, eikä niitä saa pois, kun kovettuvat kiinni.

Kirjoitettu

Näitsä mun -98:a, se nököttää edelleen siellä hallin päässä?  :W

Kirjoitettu

Näitsä mun -98:a, se nököttää edelleen siellä hallin päässä?  :W

Joo,huilaa siellä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...