Guest kokki Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2006 Mitäs kautta noi on helpointa laitella paikalleen? ainut mitä löysin
Senior Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2006 Trans Am'issa ainakin hyvin helppoa alakautta. Muoviset suojalevyt vaan irti ja vaihtamaan. Lienee Camaroissa samantapainen rakenne ? - edit - Transuissa onnistuu myös yläkautta, jos on hoikat käsivarret. Luukkulamput vaan ylös ja ruuvailemaan...
gmc63 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2006 Trans Am'issa ainakin hyvin helppoa alakautta. Muoviset suojalevyt vaan irti ja vaihtamaan. Lienee Camaroissa samantapainen rakenne ? - edit - Transuissa onnistuu myös yläkautta, jos on hoikat käsivarret. Luukkulamput vaan ylös ja ruuvailemaan... joo ite vaihdoin alakautta on aikas helppo nakki
Nupa Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Eipä oo kondensoinu tai vuotanut vettä yhtään.
Senior Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Eipä ei. Ei ongelmia vedestä.
Juhani LS1 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 Yläkautta suht helposti, vuotavat veden helposti vilkunpolttimon tiivisteestä kun se on vaakatasossa, tein omiini toisenlaisen "huohottimen" pätkästä letkuu, ja liimasin lampunkannan silikonilla, sen jälkeen on olleet kirkkaat pari vuotta.
Juhani LS1 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Minulla on kelvannut parkiks se valkonen sivuvaloosuus clearcornerista vilkussa sitten keltanen polttimo tai led lamppu. Ei parkkien lamppu viritystä umpioissa. Juhani
KimmoT Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Itse vaihdoin alakautta ja oli tosi helppo homma. Pari minuuttia menee, kun ottaa suojamuovit irti ja sitten lamput näkyykin.
Jugih Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Itse vaihdoin alakautta ja oli tosi helppo homma. Pari minuuttia menee, kun ottaa suojamuovit irti ja sitten lamput näkyykin. Mulla meni toista tuntia kirkkaiden vilkkujen alakautta asentamisessa! Okei, pieni talli ja autoa ei saanut tunkattua edes ilmaan, mutta perkeleen ahdasta se oli. Kädet verillä, mutta on se sen arvoista PS. Kiitos TexFinn sujuvasta toimituksesta!
TexFinn Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2006 En itse asiassa muista etta olisin koskaan Camaroon noita vaihtanut. Ponussa se onnistuu varsin helposti kun veivaa lamput ylos ja ottaa lampun ymparilta sen suojamuovin pois. Pariin otteeseen olen laittanut niita alakautta ja todennut etta ylakautta sen on sata kertaa helpompi homma.
Mika Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2006 Itse vaihdoin omaan alakautta ja ihan kohtuu helposti se sujui
Z-28 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2006 LS1:ssä sai näpit verillä noita laitella, mutta kyllä ne sinne loppujen lopuksi alakautta meni. Toinen meni heittämällä, mutta toisen kanssa sai ihan oikeasti tapella. On se vaan hyvä, että siellä on paljon muovia, se nimittäin taipuu huomattavasti helpommin kuin rauta Niin ja vettä kerää mulla muistaakseni kuskin puoleinen, apparin puoli taas ei.
Mika Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2006 Hiukkasen piti minullakin muovia taivutella, mutta pehmeämpää se on kuin rauta taipumaan
Chevy Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2007 mistä vm.alkaen noissa pitää olla e-hyväksyntä tutun auto on -93 Camu
TexFinn Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2007 Eipa taida kovinkaan monessa Suomen tiella liikkuvassa Camarossa tai Ponussa olla E-hyvaksytyt clear cornerit...
LOB Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2007 Joo ja heittämällä läpi katsastuksesta aina. Mystinen juttu sinänsä
gmc63 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2007 Eipa taida kovinkaan monessa Suomen tiella liikkuvassa Camarossa tai Ponussa olla E-hyvaksytyt clear cornerit... Joo ei ainaskaan mulla mut läpi meni leimasta m/
gmc63 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2007 tutkiko edes sillä silmällä EIP
t_turmiola Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Moro! Aiheesta on kirjoiteltu täällä varmaan paljonkin, mutta ajattelin silti kokeilla vielä kepillä jäätä ja kysäistä, että mistä kaikkialta olette noita kirkkaita kulmia ostaneet? Itse olen yrittänyt nyt metsästää sekä suomesta että rapakon takaa ebaystä, mutta huonolla menestyksellä. Suomen firmat myyvät (viimeisen kartoitukseni mukaan) eioota/ehkä tulee joskus, mutta ei ole nyt (hinta pyörii 80€:n paikkeilla) ja jenkkifirmat ebayssä eivät joko lähetä suomeen tai sitten eivät vastaa (ainakaan kunnolla) maileihin... Eli itse kysymys: Onko tietoa luotettavasta toimittajasta jenkeistä? Hinnat ovat päätähuimaavan edullisia Ebayssä, mutta itse kaupanteko tuntuu mahdottomalta? Olisin erittäin kiinnostunut ostamaan clear cornerit. Vaikka Suomesta. Kiitos jo etukäteen kaikille jotka jaksavat vaivautua!
Mika Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kysypäs jäseniltä Texfinniltä tai Panteralta noita, niin luulisi löytyvän paremmin
KimmoT Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Mä hommasin omat täältä http://www.hawksthirdgenparts.com/ Mutta luulisi noita löytyvän esim Racers Placesta.
pantera Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kysypäs jäseniltä Texfinniltä tai Panteralta noita, niin luulisi löytyvän paremmin vastaan ennen kuin kukaan ehtii kysya ei ole, finntexi varmaan voi tuoda mukanansa mexasista kun tulee wintteriin
Nupa Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 ebaystä hommasin omani, tais maksaa kokonaista 40... kun vaan jaksaa kattella, kyllä sinne "härmään-myyjä" jossainvaiheessa eksyy
t_turmiola Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kiitos kaikille vastanneille! Mä hommasin omat täältä http://www.hawksthirdgenparts.com/ Mutta luulisi noita löytyvän esim Racers Placesta. Racers place myy viimeisen tiedon mukaan: "tulee joskus" Kun ensimmäisen kerran soittelin suomifirmat läpi RP:n takaraja oli joulu. Nyt toimitusaikaa ei luvattu. Jotain toimitusvaikeuksia nyt?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään