Jump to content

Clear Cornerit camaro (4gen)

Guest kokki

Recommended Posts

Kirjoitettu

Trans Am'issa ainakin hyvin helppoa alakautta. Muoviset suojalevyt vaan irti ja vaihtamaan. Lienee Camaroissa samantapainen rakenne ?

- edit - Transuissa onnistuu myös yläkautta, jos on hoikat käsivarret. Luukkulamput vaan ylös ja ruuvailemaan... ;)

Kirjoitettu

Trans Am'issa ainakin hyvin helppoa alakautta. Muoviset suojalevyt vaan irti ja vaihtamaan. Lienee Camaroissa samantapainen rakenne ?

- edit - Transuissa onnistuu myös yläkautta, jos on hoikat käsivarret. Luukkulamput vaan ylös ja ruuvailemaan... ;)

joo ite vaihdoin alakautta on aikas helppo nakki ;D
Kirjoitettu

Yläkautta suht helposti, vuotavat veden helposti vilkunpolttimon tiivisteestä kun se on vaakatasossa, tein omiini toisenlaisen "huohottimen" pätkästä letkuu, ja liimasin lampunkannan silikonilla, sen jälkeen on olleet kirkkaat pari vuotta.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Minulla on kelvannut parkiks se valkonen sivuvaloosuus clearcornerista vilkussa sitten

keltanen polttimo tai led lamppu. Ei parkkien lamppu viritystä umpioissa.

Juhani

Kirjoitettu

Itse vaihdoin alakautta ja oli tosi helppo homma. Pari minuuttia menee, kun ottaa suojamuovit irti ja sitten lamput näkyykin.

• 7 months later...
Kirjoitettu

Itse vaihdoin alakautta ja oli tosi helppo homma. Pari minuuttia menee, kun ottaa suojamuovit irti ja sitten lamput näkyykin.

Mulla meni toista tuntia kirkkaiden vilkkujen alakautta asentamisessa! Okei, pieni talli ja autoa ei saanut tunkattua edes ilmaan, mutta perkeleen ahdasta se oli. Kädet verillä, mutta on se sen arvoista  \m/

PS. Kiitos TexFinn sujuvasta toimituksesta!  m/

Kirjoitettu

En itse asiassa muista etta olisin koskaan Camaroon noita vaihtanut.  :-\

Ponussa se onnistuu varsin helposti kun veivaa lamput ylos ja ottaa lampun ymparilta sen suojamuovin pois. Pariin otteeseen olen laittanut niita alakautta ja todennut etta ylakautta sen on sata kertaa helpompi homma.  :D

Kirjoitettu

Itse vaihdoin omaan alakautta ja ihan kohtuu helposti se sujui  m/

Kirjoitettu

LS1:ssä sai näpit verillä noita laitella, mutta kyllä ne sinne loppujen lopuksi alakautta meni. Toinen meni heittämällä, mutta toisen kanssa sai ihan oikeasti tapella.

On se vaan hyvä, että siellä on paljon muovia, se nimittäin taipuu huomattavasti helpommin kuin rauta  ;D

Niin ja vettä kerää mulla muistaakseni kuskin puoleinen, apparin puoli taas ei.

Kirjoitettu

Hiukkasen piti minullakin muovia taivutella, mutta pehmeämpää se on kuin rauta taipumaan  ;D

• 4 months later...
Kirjoitettu

mistä vm.alkaen noissa pitää olla e-hyväksyntä  ???  ???

tutun auto on -93 Camu

Kirjoitettu

Eipa taida kovinkaan monessa Suomen tiella liikkuvassa Camarossa tai Ponussa olla E-hyvaksytyt clear cornerit...  :-X

Kirjoitettu

Joo ja heittämällä läpi katsastuksesta aina.

Mystinen juttu sinänsä

Kirjoitettu

Eipa taida kovinkaan monessa Suomen tiella liikkuvassa Camarossa tai Ponussa olla E-hyvaksytyt clear cornerit...  :-X

Joo ei ainaskaan mulla mut läpi meni leimasta m/ m/
  • 10 months later...
Kirjoitettu

Moro!

Aiheesta on kirjoiteltu täällä varmaan paljonkin, mutta ajattelin silti kokeilla vielä kepillä jäätä ja kysäistä, että mistä kaikkialta olette noita kirkkaita kulmia ostaneet? Itse olen yrittänyt nyt metsästää sekä suomesta että rapakon takaa ebaystä, mutta huonolla menestyksellä. Suomen firmat myyvät (viimeisen kartoitukseni mukaan) eioota/ehkä tulee joskus, mutta ei ole nyt (hinta pyörii 80€:n paikkeilla) ja jenkkifirmat ebayssä eivät joko lähetä suomeen tai sitten eivät vastaa (ainakaan kunnolla) maileihin...

Eli itse kysymys: Onko tietoa luotettavasta toimittajasta jenkeistä? Hinnat ovat päätähuimaavan edullisia Ebayssä, mutta itse kaupanteko tuntuu mahdottomalta?

Olisin erittäin kiinnostunut ostamaan clear cornerit. Vaikka Suomesta.

Kiitos jo etukäteen kaikille jotka jaksavat vaivautua!

Kirjoitettu

Kysypäs jäseniltä Texfinniltä tai Panteralta noita, niin luulisi löytyvän paremmin  m/

Kirjoitettu

Kysypäs jäseniltä Texfinniltä tai Panteralta noita, niin luulisi löytyvän paremmin  m/

vastaan ennen kuin kukaan ehtii kysya

ei ole, finntexi varmaan voi tuoda mukanansa  mexasista kun tulee wintteriin  ??? ;)

Kirjoitettu

ebaystä hommasin omani, tais maksaa kokonaista 40...

kun vaan jaksaa kattella, kyllä sinne "härmään-myyjä" jossainvaiheessa eksyy  m/

Kirjoitettu

Kiitos kaikille vastanneille!

Mä hommasin omat täältä http://www.hawksthirdgenparts.com/

Mutta luulisi noita löytyvän esim Racers Placesta.

Racers place myy viimeisen tiedon mukaan: "tulee joskus" Kun ensimmäisen kerran soittelin suomifirmat läpi RP:n takaraja oli joulu. Nyt toimitusaikaa ei luvattu. Jotain toimitusvaikeuksia nyt?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...