Jump to content

4th gen camaron nokka-akselin vaihto

Recommended Posts

Kirjoitettu

Elikkäs millanen homma on vaihtaa toi nokka-akseli kyseiseen moottoriin? Mitä kaikkee joutuu purkamaan, että pääsee käsiksi? Ei paljoo löytyny suoraan videoita ton 3.8l akselin vaihdosta, mut Ls1 videoita kyl löytys eli päteekö samat jutut tohon v6 koneeseen?  8) Ja tosiaan Gt2 nokka-akselia oon laittamassa niin varmaa jotain vikakoodiakin sen jälkeen luvassa?

Kirjoitettu

- jäähdytysneteet

- kaikki apulaitteet

- dampperi

- jakopään koppa

- nokkaketju+kiristin

en tiedä täytyykö ottaa syyläri pois että mahtuu tulee nokka ulos

Kirjoitettu

Joo kiitos tiedoista. Piitääkös sinne jotkut 8mm rautatangot heittää pituus suunnassa molemmille puolille enneku ottaa nokan pois? Ainaki noissa Ls1 videoissa ne on heittäny jotkut tangot sinne ettei vissii nostajat tipahda vai kuinka?  ???

Kirjoitettu

No nepäs tietysti unohtu, joten ilmusarja pois ja venakopat pois. Keinut löysälle ja tönärit+nostajat pois. Melkein helpommalla pääsis kun ottais koko koneen pois ja remppais konepukissa :W

mulla on melkein samanlainen työnalla, eli -94 ponu trans sport 3.8 kasaantumassa ::)

transporttimosanipussa.jpg.e1de761c60c2051700841d947b913402.jpg

Kirjoitettu

mulla on melkein samanlainen työnalla, eli -94 ponu trans sport 3.8 kasaantumassa ::)

Onko 94 TransSportissa sama kone kun 98+ f-bodyssa?

Ei taida LS-koneessa olla hirveästi yhteistä kutosten kanssa.

Kirjoitettu

Onko 94 TransSportissa sama kone kun 98+ f-bodyssa?

Ei taida LS-koneessa olla hirveästi yhteistä kutosten kanssa.

No ei, Trans sportissa oli L27 joka on buick.n peruja series I. F-bodyissä kevyemmillä osilla kasattu L36. Lohko eri, mutta hyvin samankaltainen.

Kirjoitettu

Tuossahan olikin hyvä video nokanvaihtoon. Enää ei tarvi kun purkaa jakopää. Ja toki kannet saa jättää paikalleen ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...