Jump to content

Startin lämmöneristys.

Recommended Posts

Kirjoitettu

Nyt tarvittas hyviä vinkkejä miten kannattaa suojata toi starttimoottori kun peltisatsien jälkeen se on alkanut ottamaan ikävästi lämpöä. Ite ajattelin jotain lämmöneristysmattoa ympärille... Kertokaa omista kokemuksista miten saitte ongelman kuriin....

Kirjoitettu

käärisin termonauhaa koko peltisarjalle startinpuolelle collectorille saakka..oliko ollut helpompi kääriä startin ympärille ;)

Kirjoitettu

Aivan kun olisin nähnyt,myytävän semmosia peltisiä suoja läpyksiä???mopo305

Kirjoitettu

Mä olen ajatellut tekeväni kiilloitetusta rosteripellistä lämpökilven startin päälle.. jos mahtuu.

Startteihin saa suoraan sellaisia "termo tech sukkia".

Kirjoitettu

mä tein itte alumiinipellistä lämpösuojan startin ja sarjojen väliin. Hyvin toimi, ei mitään lämpöongelmia. Nykyään siellä on joku tehostartti ilman suojaa, toistaseksi sekin on pelittänyt hyvin.

Kirjoitettu

mullakin on toi pieni teho startti ja hyvin on toiminut ilman lämpöeristystä.

Kirjoitettu

Mun kärryssäkin oli noita starttaus ongelmia joten värkkäilin pellin startin ympärille, lisäksi niittasin peltiin kuumuuden kestävää paksua kangasta.Ei apua.Ongelman syyksi paljastui huono maadoitus moottorista runkoon (akku takakontissa ja -kaapeli rungossa).

Kirjoitettu

Mun kärryssäkin oli noita starttaus ongelmia joten värkkäilin pellin startin ympärille, lisäksi niittasin peltiin kuumuuden kestävää paksua kangasta.Ei apua.Ongelman syyksi paljastui huono maadoitus moottorista runkoon (akku takakontissa ja -kaapeli rungossa).

Elikkä loppu juoksussa siitä pellistä ja eristeestä oli sittekin apua,luulisin ku se on auttanut muillakin.mopo305
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Mistäs mä saisin sellasen thermo tech sukan? Vois olla helpoin tapa. Mitäs muuten maksaa?

Kirjoitettu

Nyt tarvittas hyviä vinkkejä miten kannattaa suojata toi starttimoottori kun peltisatsien jälkeen se on alkanut ottamaan ikävästi lämpöä. Ite ajattelin jotain lämmöneristysmattoa ympärille... Kertokaa omista kokemuksista miten saitte ongelman kuriin....

Tuo lämpöongelma on todellinen tyyppivika vakiostartissa. Alumiinipelli tai thermotecciä niin ongelma poistuu. Itse tuli hommattua vakiota pienempi välitetty marine startteri, joka ajoi saman asian. Oli halpa kaverilta ja sai starttivääntöä samalla lisää.

Kirjoitettu

Olikohn noita sukkia ihan Part Cornerissa... muistan kuulleeni että ihan kaupasta niitä sai, mutta mistä... :-[

Kirjoitettu

us-partsissa näky olevan hyvä valikoima.tyyriitä >:( >:(

kuinkas liki toi putki teillä oikeen menee?omassa

katoin ettei se mitään suojaa tarvis,mutta täytyy kiertää

vähän nauhaa putkeen siihen kohti.uskotaan kokeneempia.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

mä tein kans aluumiinista tommosen ,mut piti ottaa

pois koska jos noi klemmarin pultit on alas päin ,se pienentää maavaraa 2cm.se oli jo liikaa tallin oven olemattomalle kynnykselle >:(kovasta palovillasta ja alu teipistä tuli sit korvike startin ympärille ku nurkista löyty. ;D

Kirjoitettu

onhan niitä tälläisiäkin suojapeltejä mut voi tulla ahdasta peltisarjan kassa mut ottakaa mallia ja tehkää tehostartiin samanlainen toivottavasti kuva tulee mukaan

IMG_0001.JPG}

IMG_0001.JPG_thumb

Kirjoitettu

Tuo lämpöongelma on todellinen tyyppivika vakiostartissa. Alumiinipelli tai thermotecciä niin ongelma poistuu. Itse tuli hommattua vakiota pienempi välitetty marine startteri, joka ajoi saman asian. Oli halpa kaverilta ja sai starttivääntöä samalla lisää.

onko tuo nyt sitten se syy miksi mulla saa sahata ja on melko laiska pyörittään eikä meinaa tartata :-X

Kirjoitettu

Kyllä tämä on yksi syy,mutta voihan startissa olla puslat myös kuluneen,lämpö ongelmat on number uno.

Kirjoitettu

Mun mielestä helpoin/Parhain ratkaisu on kääriä termotechii pakosarjan ympärille startin lähettyville..Muutenkin aivan tajuttoman ahdas paikka se vänkärin puoli. Ei oo ainakaan mulla ollu lämmöstä enään ongelmaa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...