peltzi80 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Nyt tarvittas hyviä vinkkejä miten kannattaa suojata toi starttimoottori kun peltisatsien jälkeen se on alkanut ottamaan ikävästi lämpöä. Ite ajattelin jotain lämmöneristysmattoa ympärille... Kertokaa omista kokemuksista miten saitte ongelman kuriin....
bird72 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 käärisin termonauhaa koko peltisarjalle startinpuolelle collectorille saakka..oliko ollut helpompi kääriä startin ympärille
Mopo305 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Aivan kun olisin nähnyt,myytävän semmosia peltisiä suoja läpyksiä???mopo305
68corvette Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Mä olen ajatellut tekeväni kiilloitetusta rosteripellistä lämpökilven startin päälle.. jos mahtuu. Startteihin saa suoraan sellaisia "termo tech sukkia".
Jake Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 mä tein itte alumiinipellistä lämpösuojan startin ja sarjojen väliin. Hyvin toimi, ei mitään lämpöongelmia. Nykyään siellä on joku tehostartti ilman suojaa, toistaseksi sekin on pelittänyt hyvin.
GTATL Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 mullakin on toi pieni teho startti ja hyvin on toiminut ilman lämpöeristystä.
Turnn Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Mun kärryssäkin oli noita starttaus ongelmia joten värkkäilin pellin startin ympärille, lisäksi niittasin peltiin kuumuuden kestävää paksua kangasta.Ei apua.Ongelman syyksi paljastui huono maadoitus moottorista runkoon (akku takakontissa ja -kaapeli rungossa).
Mopo305 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Mun kärryssäkin oli noita starttaus ongelmia joten värkkäilin pellin startin ympärille, lisäksi niittasin peltiin kuumuuden kestävää paksua kangasta.Ei apua.Ongelman syyksi paljastui huono maadoitus moottorista runkoon (akku takakontissa ja -kaapeli rungossa). Elikkä loppu juoksussa siitä pellistä ja eristeestä oli sittekin apua,luulisin ku se on auttanut muillakin.mopo305
peltzi80 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Mistäs mä saisin sellasen thermo tech sukan? Vois olla helpoin tapa. Mitäs muuten maksaa?
406cid Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Nyt tarvittas hyviä vinkkejä miten kannattaa suojata toi starttimoottori kun peltisatsien jälkeen se on alkanut ottamaan ikävästi lämpöä. Ite ajattelin jotain lämmöneristysmattoa ympärille... Kertokaa omista kokemuksista miten saitte ongelman kuriin.... Tuo lämpöongelma on todellinen tyyppivika vakiostartissa. Alumiinipelli tai thermotecciä niin ongelma poistuu. Itse tuli hommattua vakiota pienempi välitetty marine startteri, joka ajoi saman asian. Oli halpa kaverilta ja sai starttivääntöä samalla lisää.
Nupa Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Olikohn noita sukkia ihan Part Cornerissa... muistan kuulleeni että ihan kaupasta niitä sai, mutta mistä...
rokzetä Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 us-partsissa näky olevan hyvä valikoima.tyyriitä > kuinkas liki toi putki teillä oikeen menee?omassa katoin ettei se mitään suojaa tarvis,mutta täytyy kiertää vähän nauhaa putkeen siihen kohti.uskotaan kokeneempia.
68corvette Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 summitilta löytyy kuvia ja malleja: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=THE%2D14150&N=115&autoview=sku
Nupa Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 summitilta löytyy kuvia ja malleja: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=THE%2D14150&N=115&autoview=sku No kappas kun ei ole tullut huomattua Jos joku tilaapi Summitilta jotakin niin mulle yks tuollanen. Laittaa privaa... Kiitos nam.
bird72 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Taidan tehdä tilauksen tulevana viikonloppuna.
Nupa Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 RPssä tuollanen sukka on 30:n hujakoilla.
peltzi80 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2006 Homma kunnossa, väsäsin sen sit loppujenlopuksi itse kiukaan (naapurin) lämpösuojapellistä. Kiinnityspultitkin olivat valmiina putken saumakohdassa. Siinä kuvat, nättiku sika pienenä http://img451.imageshack.us/img451/6931/lmppelti9no.jpg http://img373.imageshack.us/img373/8513/lmppelti37xn.jpg
rokzetä Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2006 mä tein kans aluumiinista tommosen ,mut piti ottaa pois koska jos noi klemmarin pultit on alas päin ,se pienentää maavaraa 2cm.se oli jo liikaa tallin oven olemattomalle kynnykselle >:(kovasta palovillasta ja alu teipistä tuli sit korvike startin ympärille ku nurkista löyty.
Jyskä Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2006 onhan niitä tälläisiäkin suojapeltejä mut voi tulla ahdasta peltisarjan kassa mut ottakaa mallia ja tehkää tehostartiin samanlainen toivottavasti kuva tulee mukaanIMG_0001.JPG_thumb
5,7 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Tuo lämpöongelma on todellinen tyyppivika vakiostartissa. Alumiinipelli tai thermotecciä niin ongelma poistuu. Itse tuli hommattua vakiota pienempi välitetty marine startteri, joka ajoi saman asian. Oli halpa kaverilta ja sai starttivääntöä samalla lisää. onko tuo nyt sitten se syy miksi mulla saa sahata ja on melko laiska pyörittään eikä meinaa tartata
Mopo305 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kyllä tämä on yksi syy,mutta voihan startissa olla puslat myös kuluneen,lämpö ongelmat on number uno.
T0ni Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Mun mielestä helpoin/Parhain ratkaisu on kääriä termotechii pakosarjan ympärille startin lähettyville..Muutenkin aivan tajuttoman ahdas paikka se vänkärin puoli. Ei oo ainakaan mulla ollu lämmöstä enään ongelmaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään