Guest kokki Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Targojen välissä olevas tiiviste (eli siinä kiinteessä osassa keskikatossa). Mulla menny aika huonoon kuntoon ja aina, kun laittaa palat paikalleen tuntuu, että se on siinä moninkerroin, eikä koskaa hyvin. Osanumero on CAP-RF/WD Part Number: 10248551. http://horho.com/cars/camaro/oma/pics/pohja/mid/kattoTiiv4.jpg
TexFinn Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2006 Mulla oli vahan samaa vikaa LS1:sessa kun ostin sen: joku oli tokannyt T-TOPIN paikalleen, mutta tiiviste oli mennyt ruttuun. Suoristin sen niin kuin sen pitaa olla ja sitten T-TOPPI paikalleen ja kun T-TOPPI oli ollut jokusen viikon paikallaan, niin se suoristui ja toimi loppuajan ihan OK.
Shadowcast Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2006 Mulla oli vahan samaa vikaa LS1:sessa kun ostin sen: joku oli tokannyt T-TOPIN paikalleen, mutta tiiviste oli mennyt ruttuun. Suoristin sen niin kuin sen pitaa olla ja sitten T-TOPPI paikalleen ja kun T-TOPPI oli ollut jokusen viikon paikallaan, niin se suoristui ja toimi loppuajan ihan OK. Painotus sanalla T-TOP
xaekx Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2006 Siihen on olemassa ihan oma GM:n tiivisteliima (tätä löytyy varmaan jollain muulla tuotemerkillä myös), joka ei kuivata tiivistettä. Saa ainakin Metro-autosta. Silikoonia ei saa laittaa, se kuivattaa kumin.
Guest kokki Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2006 Sain toisaalta ohjetta, että Puhistus Sika - Cleaner 205 Liimattavien pintojen pohjustusaine. Muodostaa kuivattuaan vaalean tartuntakalvon. Väritön. Ja sit: Sikaflex 221: Yksikomponenttinen, PU-pohjainen, elastinen liima- ja tiivistysmassa auto-, autonkori-, LVI- ja kylmäkalusteteollisuudelle. Voidaan hioa ja maalata. Värit: Valkoinen, Harmaa, Musta ja Ruskea
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään