Jump to content

targojen välissä oleva tiiviste?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Targojen välissä olevas tiiviste (eli siinä kiinteessä osassa keskikatossa). Mulla menny aika huonoon kuntoon ja aina, kun laittaa palat paikalleen tuntuu, että se on siinä moninkerroin, eikä koskaa hyvin. Osanumero on CAP-RF/WD

Part Number: 10248551.

http://horho.com/cars/camaro/oma/pics/pohja/mid/kattoTiiv4.jpg

Kirjoitettu

Mulla oli vahan samaa vikaa LS1:sessa kun ostin sen: joku oli tokannyt T-TOPIN paikalleen, mutta tiiviste oli mennyt ruttuun.

Suoristin sen niin kuin sen pitaa olla ja sitten T-TOPPI paikalleen ja kun T-TOPPI oli ollut jokusen viikon paikallaan, niin se suoristui ja toimi loppuajan ihan OK.

8)

Kirjoitettu

Mulla oli vahan samaa vikaa LS1:sessa kun ostin sen: joku oli tokannyt T-TOPIN paikalleen, mutta tiiviste oli mennyt ruttuun.

Suoristin sen niin kuin sen pitaa olla ja sitten T-TOPPI paikalleen ja kun T-TOPPI oli ollut jokusen viikon paikallaan, niin se suoristui ja toimi loppuajan ihan OK.

8)

Painotus sanalla T-TOP :D 8)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Siihen on olemassa ihan oma GM:n tiivisteliima (tätä löytyy varmaan jollain muulla tuotemerkillä myös), joka ei kuivata tiivistettä. Saa ainakin Metro-autosta. Silikoonia ei saa laittaa, se kuivattaa kumin.

Kirjoitettu

Sain toisaalta ohjetta, että

Puhistus

Sika - Cleaner 205        

Liimattavien pintojen pohjustusaine. Muodostaa kuivattuaan vaalean tartuntakalvon.        

Väritön.

Ja sit:

Sikaflex 221:

Yksikomponenttinen, PU-pohjainen, elastinen liima- ja tiivistysmassa auto-, autonkori-, LVI- ja kylmäkalusteteollisuudelle. Voidaan hioa ja maalata.    

Värit: Valkoinen, Harmaa, Musta ja Ruskea

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...