Jump to content

Öljynsuodatin koodilla Motonetista

Recommended Posts

Kirjoitettu

Osaakos joku sanoa, minkälaisella koodilla löytyy esim Motonetista oikeanlainen öljynsuodatin pikkulohkoon?

Kirjoitettu

Osaakos joku sanoa, minkälaisella koodilla löytyy esim Motonetista oikeanlainen öljynsuodatin pikkulohkoon?

MH369
Kirjoitettu

Onks toi Wix se lyhyempi vai pidempi suodatin?

Olen tykännyt käyttää pitkää suodatinta lisätäkseni suodatuspinta-alaa & öljyntilavuutta.

Kirjoitettu

Toi on pitkä malli (121 mm)

lyhyet Wix ovat 51042 (86 mm) ja 51069 (109 mm)

Kirjoitettu

Tarkan euron mies tilaa filsuja vähintään 10kpl Rock Autosta, kpl hinta kuluineen jää jonnekin 3-4 euron paikkeille.

Kirjoitettu

Tarkan euron mies tilaa filsuja vähintään 10kpl Rock Autosta, kpl hinta kuluineen jää jonnekin 3-4 euron paikkeille.

Juu ja joka ajaa kalliilla rahalla rakennetulla moottorilla ei laita sitä halvinta filsua :W

Kirjoitettu

Joo WIX on hyvä, Fram oli ihan sontaa. Youtubessa on vertailuja, esim tämä:

Kirjoitettu

Itse en käytä muita kuin K&N filsuja, niissä suodatinpinta-ala on suurin ja ne käyttää selloloosamateriaalia joka virtaa parhaiten (merkittävä etu varsinkin jäykillä öljyillä). Nyrkkisääntö suodattimissa = alle 10$ suodattimet on tayttä paskaa, kunnon suodattimet maksaa noin 15e ja ylös.

Kirjoitettu

Oma kalusto on euron ja kahden arvosia, niin niissä menee hyvin halpis filsut.  ;D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

About tuon pituisia Wixejä olen käyttänyt madalletussa autossa.

Jää silti hiukan öljypohjan yläpuolelle, eli matalampiakin kohtia löytyy.

Kirjoitettu

Tämä on oikea. Oulun Motonetissa on Wix:N valmistama

Katsoin varsin kuiteista ja juu, 11/2016 Vantaan Motonetista ostin juuri tuolla tuotenumerolla 15-0542 ja se oli Wix. Eiköhän se ollut Wix 51069 joka on about 11 cm pitkä.

Kirjoitettu

Katsoin varsin kuiteista ja juu, 11/2016 Vantaan Motonetista ostin juuri tuolla tuotenumerolla 15-0542 ja se oli Wix. Eiköhän se ollut Wix 51069 joka on about 11 cm pitkä.

Tuolla 15-0542:lla tulee just tuo WIX:n 51069:

WIX_69.PNG.3938d243638b07958641ee49f5e4299e.PNG

Kirjoitettu

About tuon pituisia Wixejä olen käyttänyt madalletussa autossa.

Jää silti hiukan öljypohjan yläpuolelle, eli matalampiakin kohtia löytyy.

Mutta öljypohja kestää ihan eri tavalla kosketuksia kuin suodattimen pää, toki jokainen saa laittaa mitä haluaa, mulla toi Formula on niin matala, että en halua riskeerata.
  • 2 months later...
Kirjoitettu

Niin mikä tuon pitkän mallin WIX:in koodi on, jos hakisi jatkossa filsun tuolta Motonetista?

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Niin mikä tuon pitkän mallin WIX:in koodi on, jos hakisi jatkossa filsun tuolta Motonetista?

?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...