Jump to content

Rutistukset


Mopo305

Recommended Posts

Kirjoitettu

Heippati rallaa.Miten paljo tohon 305:een laittasin ruttua,alkaa olla ajankohtanen homma selvittää.Kannethan tulee Lt1:t edelin imari,edelin sarjat Lt1:n nokka,olisko 10,0 sopiva Crisis??????,neuvoja,kannet menee pian höyläämöön.mopo305

Kirjoitettu

LT1:ssä on 10,5. Tuo kansi voisi tuottaa suoraan - sen enempää höyläämättä - kyseisen puristuksen.

Kirjoitettu

Lt1:n ja 305:n männät on erilaiset,pitää höylätä,kuinkas käykö Lt1:n vielä 95:lla vai 98:lla.Taidan sitte laitattaa 10,5

Kirjoitettu

mulla oli 10.5 rautakansilla ja nakutti herkästi 95:lla. Al-kansilla varmaankin menee 95:nkin.

Kirjoitettu

nakutushan on monen hyvän summa ei pelkät puristukset.

hyvin voi 10.5 puristukset laittaa ja vaikka hiukan vielä enemmäkin.

Kirjoitettu

Näin tullaan tekemään.kiitoksia vuan. mopo305

Kirjoitettu

Ite en menis katumoottorissa yli 10,5.

Mites meinaatko laittaa LT1 kannet 305.sen päälle,voi jäädä ikävä rappu palotilan ja sylinterin väliin?

sylinteriin on mahdollista tehdä pieni viiste virtauksen parantamiseksi (ainakin imu venan kohdalle suotavaa)

 

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...