Mopo305 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Heippati rallaa.Miten paljo tohon 305:een laittasin ruttua,alkaa olla ajankohtanen homma selvittää.Kannethan tulee Lt1:t edelin imari,edelin sarjat Lt1:n nokka,olisko 10,0 sopiva Crisis???,neuvoja,kannet menee pian höyläämöön.mopo305
Senior Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 LT1:ssä on 10,5. Tuo kansi voisi tuottaa suoraan - sen enempää höyläämättä - kyseisen puristuksen.
Mopo305 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Lt1:n ja 305:n männät on erilaiset,pitää höylätä,kuinkas käykö Lt1:n vielä 95:lla vai 98:lla.Taidan sitte laitattaa 10,5
Jake Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 mulla oli 10.5 rautakansilla ja nakutti herkästi 95:lla. Al-kansilla varmaankin menee 95:nkin.
Guest pile Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 nakutushan on monen hyvän summa ei pelkät puristukset. hyvin voi 10.5 puristukset laittaa ja vaikka hiukan vielä enemmäkin.
Mopo305 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Näin tullaan tekemään.kiitoksia vuan. mopo305
BB Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 Ite en menis katumoottorissa yli 10,5. Mites meinaatko laittaa LT1 kannet 305.sen päälle,voi jäädä ikävä rappu palotilan ja sylinterin väliin? sylinteriin on mahdollista tehdä pieni viiste virtauksen parantamiseksi (ainakin imu venan kohdalle suotavaa)
Mopo305 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 Näin on ajateltukin,mopo305
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään