Joppe Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 Tuossa talvikunnostuksen yhteydessä huomasin, että moottorin kumityynyt on sökönä. Tarjolla olisi myös esim. Energyllä uretaaniversiota alkuperäismallien tilalle. Onko kokemuksia noista uretaanimoottorikiinnikkeistä? Lisääntyykö melu ja värinät?
Guest Jukka Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 Eipä tuo juuri ajoneuvon mukavuuteen vaikuttanut kun kaverille laitettiin polyuretaani insertit
Potakka Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Terve, Onkos teillä kuvia noista 3 gen camaron moottorin kumityynyistä kun tilasin tässä itselleni uuden niin tietäisi että ne on oikeanlaiset kun auto on talvivarastossa vielä? T. VL
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään