maka Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 pitäskö valot nousta kerralla ylös ku napin painaa pohjaan?mulla ei tapahu mitään.nappia painettava pikkasen ni sit alkaa valot nousemaan.ja palavat ku nappi on ihan pohjassa.outo homma.uus katkasin.
Mikko Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kyllä mulla ainakin valot nousee ja palaa heti kun napin painaa pohjaan. Sitten jos on parkit päällä ja painaa vaan pikkasen niin valot nousee ylös mutta eivät pala. Kannattaa ehkä tarkistaa sen katkaisijan liittimet että yhdistää kunnolla.
Guest Ezzy Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 mulla nousee kiltisti, mut alas laittaessa joutuu painamaan aika kovaa kytkimestä.
forssi83 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 mulla alkaa kuskin puoleinen vittuileen ylös päin noustessa mutta aika vähä ja harvoin.. alas päin laittaessa joutuu painaan kunnolla jotta menee kiinni asti..
kutvonen Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 miks näitä läppäröitä ei saa alas, muutaku virrat pois ottamalla?? vika vai ominaisuus?
Cujo Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2006 mulla palaa heti ja nousee kun vaan laittaa valot päälle ja laskee ja sammuu kun painaa vaan hieman kovempaa katkaisimesta oli sitten virrat päällä tai ei
Senior Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2006 miks näitä läppäröitä ei saa alas, muutaku virrat pois ottamalla?? vika vai ominaisuus? Vika. Tarkista kytkennät ja releet.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään