89vette Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Onko kukaan kiillottanut 5,7tpi:n runnereita ja plenumia,toisi konehuoneeseen aikalailla näköä!! Kaikkea muuta olen kiillotellu,arveluttaa vaan runnereiden ohut seinämä!
Ponu Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 metalpolish aineella hinkkasin runnerit ja kyllä kiiltää :)maksoikin huimat 4egeä
89vette Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 metalpolish aineella hinkkasin runnerit ja kyllä kiiltää :)maksoikin huimat 4egeä Voisitko vähän tarkemmin selittää,otitko irti,hioitko ensin sileäksi,käsin vai rättilaikalla?? yms....
Ponu Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Paikalla ja ihan käsipelillä rätillä :)ei mennyt kuin jotain 10-15min
Hartigan Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Ohut seinämä huolettaa? Hitto,meinaakko rälläkällä ja 80 karkeella hiomalaikalla sen kiillottaa...Ei kai se lumppulaikka ja hiomatahna runnereiden vahvuutta kuitenkaan NIIN paljoa syö... Alun kiillotukseen hyvä kama on Autosol,löytyy autotarvikeliikkeistä. Jos oikein hipostelemaan haluat niin jollain riittävän hienoilla hiomapapereilla hiot runnerit ja plenumin ettei jää epätasaisuuksia...Tosin vaatii jo kovat hermot jos tuommoiseen rupeaa..ja helvetisti olutta...
89vette Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Mikä aine oli kyseessä??autosol? Olisko kuvia niistä runnereista??
Ponu Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 ton plenumin kiillotuksen vois tehdä jollain koneella kun ei oikein käsipelillä saanut kiiltoa jos vaikka porakoneen päähän laittais jonkun laikan..
Ponu Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 en muista oliko autosol mutta motonetista ostin sellaisen tuubin.voin katsoa huamen jos löydän sen jostain. :)kuvia ei ikävä kyllä ole
89vette Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 en muista oliko autosol mutta motonetista ostin sellaisen tuubin.voin katsoa huamen jos löydän sen jostain. :)kuvia ei ikävä kyllä ole Kato pian sähköpostis!! Tulee kuvia!
Ponu Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 tsekkasin kuvat ja kyllä kiiltää!
406cid Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Onko kukaan kiillottanut 5,7tpi:n runnereita ja plenumia,toisi konehuoneeseen aikalailla näköä!! Kaikkea muuta olen kiillotellu,arveluttaa vaan runnereiden ohut seinämä! Kysy nimimerkiltä "stefanoff2" , tämä kaveri kiillotellut TPI:n runnerit ihan asiallisesti -57 Chevyynsä, jossa -88 TPI kone.
Z-mo Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Mä vetäsin plenumin ja runnerit mattamustaksi. Ei kiiltele ja on hienot. Ainaki mun mielestä...
stefanoff2 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Mä otin ensin hiomapaperilla kaikki kuopat pois ja sitte ne pinnat mihin pääsi laikalla kiiltämään autosolin avulla! Loput sitte dremel tyyppisellä mikkihiirellä ja kaikenmoisilla siihen kuuluvilla jyrsijöillä kuopat pois, ja eiku taas autosolilla käsipelin tai jollain millä niihin ahtaisiin paikkoihin pääsee! Voin vaan sanoa että meni aikaa ja hermoja aika lailla mutta ainaski kiiltää http://public.fotki.com/Stefanoff2/1/1/tpi/
T0ni Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 http://www.freeimagehosting.net/view.php?id=667 Tuossa minun tulos. Autoglym hiomatahna ja siihen Autoglymin puskuri/alumiini tahna. Käsin tein koko homman.. plenumiin ja baseplateen sama.. kuvat vaan vielä kateissa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään