Jump to content

imusarja ja runnerit

89vette

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kukaan kiillottanut 5,7tpi:n runnereita ja plenumia,toisi konehuoneeseen aikalailla näköä!! Kaikkea muuta olen kiillotellu,arveluttaa vaan runnereiden ohut seinämä!

Kirjoitettu

metalpolish aineella hinkkasin runnerit ja kyllä kiiltää :)maksoikin huimat 4egeä ;)

Kirjoitettu

metalpolish aineella hinkkasin runnerit ja kyllä kiiltää :)maksoikin huimat 4egeä ;)

Voisitko vähän tarkemmin selittää,otitko irti,hioitko ensin sileäksi,käsin vai rättilaikalla?? yms....

Kirjoitettu

Paikalla ja ihan käsipelillä rätillä :)ei mennyt kuin jotain 10-15min 8)

Kirjoitettu

Ohut seinämä huolettaa? Hitto,meinaakko rälläkällä ja 80 karkeella hiomalaikalla sen kiillottaa...Ei kai se lumppulaikka ja hiomatahna runnereiden vahvuutta kuitenkaan NIIN paljoa syö...

Alun kiillotukseen hyvä kama on Autosol,löytyy autotarvikeliikkeistä. Jos oikein hipostelemaan haluat niin jollain riittävän hienoilla hiomapapereilla hiot runnerit ja plenumin ettei jää epätasaisuuksia...Tosin vaatii jo kovat hermot jos tuommoiseen rupeaa..ja helvetisti olutta...

Kirjoitettu

Mikä aine oli kyseessä??autosol? Olisko kuvia niistä runnereista??

Kirjoitettu

ton plenumin kiillotuksen vois tehdä jollain koneella kun ei oikein käsipelillä saanut kiiltoa :( jos vaikka porakoneen päähän laittais jonkun laikan..

Kirjoitettu

en muista oliko autosol mutta motonetista ostin sellaisen tuubin.voin katsoa huamen jos löydän sen jostain. :)kuvia ei ikävä kyllä ole :(

Kirjoitettu

en muista oliko autosol mutta motonetista ostin sellaisen tuubin.voin katsoa huamen jos löydän sen jostain. :)kuvia ei ikävä kyllä ole :(

Kato pian sähköpostis!! Tulee kuvia!

Kirjoitettu

Onko kukaan kiillottanut 5,7tpi:n runnereita ja plenumia,toisi konehuoneeseen aikalailla näköä!! Kaikkea muuta olen kiillotellu,arveluttaa vaan runnereiden ohut seinämä!

Kysy nimimerkiltä "stefanoff2" , tämä kaveri kiillotellut TPI:n runnerit ihan asiallisesti -57 Chevyynsä, jossa -88 TPI kone.

Kirjoitettu

Mä vetäsin plenumin ja runnerit mattamustaksi. Ei kiiltele ja on hienot. Ainaki mun mielestä... 8)

Kirjoitettu

Mä otin ensin hiomapaperilla kaikki kuopat pois ja sitte ne pinnat mihin pääsi laikalla kiiltämään autosolin avulla! Loput sitte dremel tyyppisellä mikkihiirellä ja kaikenmoisilla siihen kuuluvilla jyrsijöillä kuopat pois, ja eiku taas autosolilla käsipelin tai jollain millä niihin ahtaisiin paikkoihin pääsee! Voin vaan sanoa että meni aikaa ja hermoja aika lailla mutta ainaski kiiltää :D

http://public.fotki.com/Stefanoff2/1/1/tpi/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...