Guest Jukka Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Olenko väärässä jos väitän että iroc-zetassa on loiskelevyt bensatankissa? Tuo perus RS:ssä on pakko olla vähintään ½tankillista bensaa tai muuten hörppii ilmaa kurveissa. Entäs onko 4gennerissä loiskelevyt tankissa ja sopiiko 4gen tankki 3genneriin??
Guest Ezzy Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Samaa ilman hörppimistä itselläkin kun menee alle puolen tankin Harkinnut kovasti jonkun muovisen race-tankin ostamista... Suosituksia 3Geniin?
Jarno Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Ei mulla ainakaan ole vielä tyhjää airokki haukannu kurveissa vaikka tankki välillä alle puolenvälin ja joskus koittanu kurviinki tykittää..
Arska Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Ei oo mulla ainakaan ikään hotinu ilmaa, en oo ainakaan huomannu.
Ponu Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Mulla hörppii transussa.mutta pääasia että suoralla pääsee kovaa
Guest Jukka Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 pääasia että suoralla pääsee kovaa Pakko päästä kurveissa lujempaa kun ei suoralla kerkeä
Juhani LS1 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Mulla ei 3G Z28 hörppiny ennenkun n.6 l jälellä. 4G tä en ole saanu myöskään tekeen sitä, -99 on n.64l käsittääkseni muovinen tankki, pitäs sopii 3G
Z-mo Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Joo ei hörpi mullakaan ilmaa, paitsi siinä kohtaa kun tankki alkaa olee tosi tyhjä... Mut käsittääkseni ainoastaan 1LE-autoissa pitäis olla ihka oikea kisatankkityyppinen tankki...?
gmc63 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Samaa ilman hörppimistä itselläkin kun menee alle puolen tankin Harkinnut kovasti jonkun muovisen race-tankin ostamista... Suosituksia 3Geniin? Osta pantteralta se turvatankki joka sil on myynnissä ;D
forssi83 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 ei mulla ainakaan o hörppinyt kurveissa ilmaa vaikka 1/4 tankki jäljellä...
Guest Ezzy Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 ei mulla ainakaan o hörppinyt kurveissa ilmaa vaikka 1/4 tankki jäljellä... et o ajanu tarpeeks kovaa. varmasti hörppii sullakin.
forssi83 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 et o ajanu tarpeeks kovaa. varmasti hörppii sullakin. lämä tiskissä.. mut ei tolla LUJAA pääse vaikka kuinka kenkis.. nissanikin jättäs ton...
Guest Jukka Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Joo ei hörpi mullakaan ilmaa, paitsi siinä kohtaa kun tankki alkaa olee tosi tyhjä... Mut käsittääkseni ainoastaan 1LE-autoissa pitäis olla ihka oikea kisatankkityyppinen tankki...? Mun käsittääkseni irokkien tankeissa on paremmin noita loiskelevyjä ja hässäköitä. 1le tankki lienee sitten vielä paremmin varustettu. mites noiden 4genien tankit, nehän sopis, mutta onko ne sen parempia. Kyllä tbi:lläkin saa niin paljon vauhtia että alkaa hörppiä ilmaa. Monesti on liikenneympyrässäkin loppunut luisto lyhyeen kun on sammahtanut bensan puutteeseen
Guest Ezzy Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Mun käsittääkseni irokkien tankeissa on paremmin noita loiskelevyjä ja hässäköitä. 1le tankki lienee sitten vielä paremmin varustettu. mites noiden 4genien tankit, nehän sopis, mutta onko ne sen parempia. Kyllä tbi:lläkin saa niin paljon vauhtia että alkaa hörppiä ilmaa. Monesti on liikenneympyrässäkin loppunut luisto lyhyeen kun on sammahtanut bensan puutteeseen Samoin, sammahtaa kun ajaa motarin rampille hiukankin kovempaa puolella tankilla. Hemmetin noloa.
Guest pile Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kyllä tbi:lläkin saa niin paljon vauhtia että alkaa hörppiä ilmaa. Monesti on liikenneympyrässäkin loppunut luisto lyhyeen kun on sammahtanut bensan puutteeseen nyt talvellako oot luistatellu kun on liukasta
5,7 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Mun käsittääkseni irokkien tankeissa on paremmin noita loiskelevyjä ja hässäköitä. 1le tankki lienee sitten vielä paremmin varustettu. mites noiden 4genien tankit, nehän sopis, mutta onko ne sen parempia. Kyllä tbi:lläkin saa niin paljon vauhtia että alkaa hörppiä ilmaa. Monesti on liikenneympyrässäkin loppunut luisto lyhyeen kun on sammahtanut bensan puutteeseen tuo on kyllä nii sopiva teko autolta pilaamaan päivä jos ei muuta tuu mulla kans justii liikenne ympyrät yms myrkkyä
Guest Jukka Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 nyt talvellako oot luistatellu kun on liukasta En aja ko. laitteella talvisin. Ihan kuules kuivalla asphaltilla menty monasti TBI:llä liikenneympyrät kylki edellä
Jäsen F Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Enpä ole huomannut, että happee haukkais bensatankin kautta, vaikka tosi vähillä bensoilla välillä ollut liikenteessä. Täytyy ilmeisesti kääntyillä ensi kesänä reippaammin, jotta pääsee sitten kommentoimaan. On se aika noloa, jos tarvii tankki olla lähes täynnä kun aikoo bulevardisportilllaan kääntyillä.
BB Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 eipä ole ilmoja hörppiny,mut enpä ole ajatellu onko tullu tyhjällä tankilla kurvailtua.
jouni.r Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 puoli tankkia ku on nii mul jo hotii ilmaa liikenneympyrässä.
gmc63 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Eip ainakaan mulla oo hörppiny ilmaa vaik tankki melkein tyhjä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään