Jump to content

Bensatankki


Guest Jukka

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olenko väärässä jos väitän että iroc-zetassa on loiskelevyt bensatankissa? Tuo perus RS:ssä on pakko olla vähintään ½tankillista bensaa tai muuten hörppii ilmaa kurveissa.

Entäs onko 4gennerissä loiskelevyt tankissa ja sopiiko 4gen tankki 3genneriin??

 

Kirjoitettu

Samaa ilman hörppimistä itselläkin kun menee alle puolen tankin :(

Harkinnut kovasti jonkun muovisen race-tankin ostamista...

 

Suosituksia 3Geniin?

Kirjoitettu

Ei mulla ainakaan ole vielä tyhjää airokki haukannu kurveissa vaikka tankki välillä alle puolenvälin ja joskus koittanu kurviinki tykittää..

Kirjoitettu

Ei oo mulla ainakaan ikään hotinu ilmaa, en oo ainakaan huomannu.

Kirjoitettu

Mulla hörppii transussa.mutta pääasia että suoralla pääsee kovaa ;D :D

Kirjoitettu

pääasia että suoralla pääsee kovaa ;D :D

Pakko päästä kurveissa lujempaa kun ei suoralla kerkeä

Kirjoitettu

Mulla ei 3G Z28 hörppiny ennenkun n.6 l jälellä. 4G tä en ole saanu myöskään tekeen sitä, -99 on n.64l käsittääkseni muovinen tankki, pitäs sopii 3G

Kirjoitettu

Joo ei hörpi mullakaan ilmaa, paitsi siinä kohtaa kun tankki alkaa olee tosi tyhjä...

 

Mut käsittääkseni ainoastaan 1LE-autoissa pitäis olla ihka oikea kisatankkityyppinen tankki...?

Kirjoitettu

Samaa ilman hörppimistä itselläkin kun menee alle puolen tankin :(

Harkinnut kovasti jonkun muovisen race-tankin ostamista...

 

Suosituksia 3Geniin?

Osta pantteralta se turvatankki joka sil on myynnissä ;D ;D ;D
Kirjoitettu

ei mulla ainakaan o hörppinyt kurveissa ilmaa vaikka 1/4 tankki jäljellä...

Kirjoitettu

ei mulla ainakaan o hörppinyt kurveissa ilmaa vaikka 1/4 tankki jäljellä...

 

et o ajanu tarpeeks kovaa. varmasti hörppii sullakin.

Kirjoitettu

et o ajanu tarpeeks kovaa. varmasti hörppii sullakin.

lämä tiskissä.. mut ei tolla LUJAA pääse vaikka kuinka kenkis.. nissanikin jättäs ton...
Kirjoitettu

Joo ei hörpi mullakaan ilmaa, paitsi siinä kohtaa kun tankki alkaa olee tosi tyhjä...

 

Mut käsittääkseni ainoastaan 1LE-autoissa pitäis olla ihka oikea kisatankkityyppinen tankki...?

Mun käsittääkseni irokkien tankeissa on paremmin noita loiskelevyjä ja hässäköitä. 1le tankki lienee sitten vielä paremmin varustettu.

mites noiden 4genien tankit, nehän sopis, mutta onko ne sen parempia.

 

Kyllä tbi:lläkin saa niin paljon vauhtia että alkaa hörppiä ilmaa. Monesti on liikenneympyrässäkin loppunut luisto lyhyeen kun on sammahtanut bensan puutteeseen

Kirjoitettu

Mun käsittääkseni irokkien tankeissa on paremmin noita loiskelevyjä ja hässäköitä. 1le tankki lienee sitten vielä paremmin varustettu.

mites noiden 4genien tankit, nehän sopis, mutta onko ne sen parempia.

 

Kyllä tbi:lläkin saa niin paljon vauhtia että alkaa hörppiä ilmaa. Monesti on liikenneympyrässäkin loppunut luisto lyhyeen kun on sammahtanut bensan puutteeseen

 

Samoin, sammahtaa kun ajaa motarin rampille hiukankin kovempaa puolella tankilla. Hemmetin noloa.

Kirjoitettu

 

 

Kyllä tbi:lläkin saa niin paljon vauhtia että alkaa hörppiä ilmaa. Monesti on liikenneympyrässäkin loppunut luisto lyhyeen kun on sammahtanut bensan puutteeseen

nyt talvellako oot luistatellu kun on liukasta ;) :D ;D

Kirjoitettu

Mun käsittääkseni irokkien tankeissa on paremmin noita loiskelevyjä ja hässäköitä. 1le tankki lienee sitten vielä paremmin varustettu.

mites noiden 4genien tankit, nehän sopis, mutta onko ne sen parempia.

 

Kyllä tbi:lläkin saa niin paljon vauhtia että alkaa hörppiä ilmaa. Monesti on liikenneympyrässäkin loppunut luisto lyhyeen kun on sammahtanut bensan puutteeseen

 

tuo on kyllä nii sopiva teko autolta pilaamaan päivä jos ei muuta tuu mulla kans justii liikenne ympyrät yms myrkkyä :-\

Kirjoitettu

nyt talvellako oot luistatellu kun on liukasta ;) :D ;D

En aja ko. laitteella talvisin. Ihan kuules kuivalla asphaltilla menty monasti TBI:llä liikenneympyrät kylki edellä

Kirjoitettu

Enpä ole huomannut, että happee haukkais bensatankin kautta, vaikka tosi vähillä bensoilla välillä ollut liikenteessä. Täytyy ilmeisesti kääntyillä ensi kesänä reippaammin, jotta pääsee sitten kommentoimaan.

 

On se aika noloa, jos tarvii tankki olla lähes täynnä kun aikoo bulevardisportilllaan kääntyillä. ;D

Kirjoitettu

eipä ole ilmoja hörppiny,mut enpä ole ajatellu onko tullu tyhjällä tankilla kurvailtua.

Kirjoitettu

puoli tankkia ku on nii mul jo hotii ilmaa liikenneympyrässä. :(

Kirjoitettu

Eip ainakaan mulla oo hörppiny ilmaa vaik tankki melkein tyhjä 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...