Jump to content

Suositelkaa hienoja vanteita camaroon?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Niin omistan tuollaisen rs 91 vuosimallin camaron ja pitäis saada hienot jenkkivanteet siihen hommattua mutta ei oikein tiedä millaiset siihen kävis.

Tälläisia olen miettinyt mitkä tuossa linkkissä on mutta ei oikein osaa sanoa sopiiko nuo miten hyvin..että sanokaahan mitä olette noista mieltä?

http://www.americanracing.com/wheels/details.asp?wheelid=7&name=Outlaw%20I&style=61&desc=1-piece%20alloy,%20clear%20coated&section=ORT

Kirjoitettu

Maku asihan tuo on,mutta mä kaipaisin jotain aukkoja niihin.mopo305

Kirjoitettu

Maku asihan tuo on,mutta mä kaipaisin jotain aukkoja niihin.mopo305

Niinhän se kyllä on.

Noita vanteita oon nähny useasti vanhemmissa jenkeissä mutta en sitte tiedä miten sopii uudempiin..niinku esim. 91 camaroon

Kirjoitettu

ZR-1 vanteet vois sopia aika hyvin, jos ei alkuperäisiä haluu

Kirjoitettu

16-tuumaset Iroc vanteet. Tai isommat... 8)

Mimmoset nuo Irocit on ,mulla on ponussa jotku Camaron vanteet,oliskohan ne irocit,pirkutti ku ei osaa laittaa kuvaa.mopo305
Kirjoitettu

Niinhän se kyllä on.

Noita vanteita oon nähny useasti vanhemmissa jenkeissä mutta en sitte tiedä miten sopii uudempiin..niinku esim. 91 camaroon

miksei sopis onhan ne klassisen centerlinen näköiset ja on niit mun mielest näkyny nois kisaautois :DItelle kyl kelpais ;D
Kirjoitettu

Niin omistan tuollaisen rs 91 vuosimallin camaron ja pitäis saada hienot jenkkivanteet siihen hommattua mutta ei oikein tiedä millaiset siihen kävis.

Tälläisia olen miettinyt mitkä tuossa linkkissä on mutta ei oikein osaa sanoa sopiiko nuo miten hyvin..että sanokaahan mitä olette noista mieltä?

http://www.americanracing.com/wheels/details.asp?wheelid=7&name=Outlaw%20I&style=61&desc=1-piece%20alloy,%20clear%20coated&section=ORT

Mulla oli tollaset muutaman vuoden kolmosgennerissä, hienot mielestäni, klassinen raaserilookki. Vanteet on vieläkin tuossa varastossa joutilaana...

Kirjoitettu

Mulla oli tollaset muutaman vuoden kolmosgennerissä, hienot mielestäni, klassinen raaserilookki. Vanteet on vieläkin tuossa varastossa joutilaana...

siis onko sulla just tuollaiset ko nuo tuossa linkissä?Mitä kokoa ne on?

Kirjoitettu

siis onko sulla just tuollaiset ko nuo tuossa linkissä?Mitä kokoa ne on?

Täsmälleen tollaset. Ei tosin AR:n vaan jonkun muun ameriikanpuljun. koko on 15x7".

aut_5308.jpg}

Kirjoitettu

ZR-1 gunmetalchrome ja kiillotetulla reunalla.

TT-2 bling blingit on jo ollu out jonkin aikaa,

musta-gunmetal kromatut on seuraava trendi jos se ny ketaan kiinnostaa 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...