peltzi80 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Mistäs Suomesta sais -84 Camaroon tummat plexit lamppujen päälle? Mihin hintaluokkaan nykyään menee? Joskus kuulin et olis saanut 50€/pari.
BlackZ Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Mistäs Suomesta sais -84 Camaroon tummat plexit lamppujen päälle? Mihin hintaluokkaan nykyään menee? Joskus kuulin et olis saanut 50€/pari. Esim. Racers Placelta. Ne makso tosiaan jotain 50€ seudulla
88IROC Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Joo, ei kannata maksaa 50€ enempää, on helppo tehdä myös itse. Mäelle maksoin joskus jotain 70 €....
BlackZ Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Joo, ei kannata maksaa 50€ enempää, on helppo tehdä myös itse. Mäelle maksoin joskus jotain 70 €.... En nyt helposta tiedä mut periaatteessa noi voi kyllä iteki tehä Mutta en vaivautuis 50€ takia noita ite värkkäämään, ei ne niin helppoa ole saada istumaan tuohon keulaan ku ne on vähä vielä kaarevan malliset
Guest Knight Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Mikäs "luukku" lamppu villitys täälä nyt on menossa? ;D Lintu influessako teihin on iskenyt ;D
BlackZ Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Mikäs "luukku" lamppu villitys täälä nyt on menossa? ;D Lintu influessako teihin on iskenyt ;D Juu ei aloteta tätä keskustelua täällä, mut mennään vaikka tonne sille varatulle topikille vääntämään ;D
88IROC Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 ... no itse ajattelin noita ostaessani enemmän tälläista Nash car -look:ia ....Nash-IROC.JPG_thumb
Guest Jukka Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Sori vaan 88iroc mutta mielestäni nuo luukut ei oikein sovi muuhun kuin mustaan autoon... Voi olla tietty että mieli muuttuis jos omassani sattuis tuommoiset olemaan
peltzi80 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Niin ja mun mielesä ne sopii paljon paremmin punaiseen autoon. Kaverilla ne oli punaisessa Camarossa jossa oli viel mustat SS-raidat auton yli. Oli aivan sairaan hyvännäköinen. Jos joku muistaa niin se oli joskus Spinnerin keskiaukeamalla...
BlackZ Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Ite laitoin nuo koska mulla on tarkoitus tehä tosta omasta mahdollisimman pelkistetyn näköinen -> auto kokonaan musta lamppuja ja laseja myöten (no takalamput on kokopunaset) ja ainoa mikä kiiltää niin on isot kromivanteet...
atte Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 oon jo jonkin aikaa ajatellut jos laittaisi irokkia tuommoiseen nascar-lookkiin mitä 88IROC:n pasteemassa kuvassa. "all show no go" eipä varmasti tule toista heti vastaan
Guest Konekolli Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 oiskohan racers placessissä 4 genneriin noita feksejä? joissain uustunti camaroissa nähnyt, tosin ei nyt talvella niitä kaipaile vievät varmasti hieman valotehoa
88IROC Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 Joo noilla tummilla ei voi oikein ajella pimeässä varsinkaan esim. sateella. Mutta niitähän saa myös kirkkaina jolloin ne suojaavat valoja kiviltä yms..
Jarno Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 Joo,ei paras mahdollinen valinta pimeällä ajoon. Pitkät päällä näkee jopa muutaman metrin päähän.. Tai en minä ainakaan nähny,ennen kun toinen irtos ja meni tuusan paskaksi..
Guest Konekolli Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 sittenhän vois rakentaa sellaisen häijyn mini karjaraudan johon pulttais oikean "mikkihiiri armeijan" niin vois laittaa ne palat
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään