Jump to content

Lamppujen tummat plexit?

peltzi80

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mistäs Suomesta sais -84 Camaroon tummat plexit lamppujen päälle? Mihin hintaluokkaan nykyään menee? Joskus kuulin et olis saanut 50€/pari.

Kirjoitettu

Mistäs Suomesta sais -84 Camaroon tummat plexit lamppujen päälle? Mihin hintaluokkaan nykyään menee? Joskus kuulin et olis saanut 50€/pari.

Esim. Racers Placelta. Ne makso tosiaan jotain 50€ seudulla :)

Kirjoitettu

Joo, ei kannata maksaa 50€ enempää, on helppo tehdä myös itse. Mäelle maksoin joskus jotain 70 €.... :(

C_pleksit.jpg}

Kirjoitettu

Joo, ei kannata maksaa 50€ enempää, on helppo tehdä myös itse. Mäelle maksoin joskus jotain 70 €.... :(

En nyt helposta tiedä mut periaatteessa noi voi kyllä iteki tehä :) Mutta en vaivautuis 50€ takia noita ite värkkäämään, ei ne niin helppoa ole saada istumaan tuohon keulaan ku ne on vähä vielä kaarevan malliset ;)

Kirjoitettu

Mikäs "luukku" lamppu villitys täälä nyt on menossa? ;D ;D

Lintu influessako teihin on iskenyt ;D ;D

Kirjoitettu

Mikäs "luukku" lamppu villitys täälä nyt on menossa? ;D ;D

Lintu influessako teihin on iskenyt ;D ;D

Juu ei aloteta tätä keskustelua täällä, mut mennään vaikka tonne sille varatulle topikille vääntämään ;D ;D ;D

Kirjoitettu

Sori vaan 88iroc mutta mielestäni nuo luukut ei oikein sovi muuhun kuin mustaan autoon...

Voi olla tietty että mieli muuttuis jos omassani sattuis tuommoiset olemaan

Kirjoitettu

Niin ja mun mielesä ne sopii paljon paremmin punaiseen autoon. Kaverilla ne oli punaisessa Camarossa jossa oli viel mustat SS-raidat auton yli. Oli aivan sairaan hyvännäköinen. Jos joku muistaa niin se oli joskus Spinnerin keskiaukeamalla...

Kirjoitettu

Ite laitoin nuo koska mulla on tarkoitus tehä tosta omasta mahdollisimman pelkistetyn näköinen -> auto kokonaan musta lamppuja ja laseja myöten (no takalamput on kokopunaset) ja ainoa mikä kiiltää niin on isot kromivanteet... 8)

Kirjoitettu

oon jo jonkin aikaa ajatellut jos laittaisi irokkia tuommoiseen nascar-lookkiin mitä 88IROC:n pasteemassa kuvassa. "all show no go"

eipä varmasti tule toista heti vastaan 8)

Kirjoitettu

oiskohan racers placessissä 4 genneriin noita feksejä? joissain uustunti camaroissa nähnyt, tosin ei nyt talvella niitä kaipaile vievät varmasti hieman valotehoa ::)

Kirjoitettu

Joo noilla tummilla ei voi oikein ajella pimeässä varsinkaan esim. sateella. Mutta niitähän saa myös kirkkaina jolloin ne suojaavat valoja kiviltä yms..

Kirjoitettu

Joo,ei paras mahdollinen valinta pimeällä ajoon. Pitkät päällä näkee jopa muutaman metrin päähän.. Tai en minä ainakaan nähny,ennen kun toinen irtos ja meni tuusan paskaksi.. :(

Kirjoitettu

sittenhän vois rakentaa sellaisen häijyn mini karjaraudan johon pulttais oikean "mikkihiiri armeijan" niin vois laittaa ne palat :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...