Guest leepu Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Sopiiko Camaron etupenkit Ransun kiskoille?
Senior Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Sopiiko Camaron etupenkit Ransun kiskoille? Sopii.
TexFinn Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Sopii. Mutta kysymys kuuluu, etta miksi? No, makunsa kullakin. Itse olen tosin vain todennut etta kylla Ponun penkit ovat jonkun verran paremmat kuin Camaron vastaavat. Siis ainakin 4 Gennereissa.
Mika Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2006 Itse olen tosin vain todennut etta kylla Ponun penkit ovat jonkun verran paremmat kuin Camaron vastaavat. Asiaa 8)
Z-mo Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Ponun ja Camaron ja 3genin ja 4genin kiskot menee täysin ristiin. Kaikki sopii kaikkiin.
Guest leepu Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2006 No SIKSI kun kerkesin verhoiluttaa camaron penkit.Ja verhoilun aikana kerkesin vaihtaa camaron ponuun . Ne on sentään nahkaa .
TransNAM Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2006 Ponun ja Camaron ja 3genin ja 4genin kiskot menee täysin ristiin. Kaikki sopii kaikkiin. Käsittääkseni kiskoissa on lattiakiinnitys eri 3/4gen mutta penkkejä voi vaihdella mielin määrin. Takapenkkikin näyttäis pahasti samalta 3/4. Merkillä ei ole väliä (Chevy/Pontiac). Kaipailin muuten syksyllä kovasti FH-n huomiovaloja muttei mistään löytyny ehjiä käytettyjä. Siis sieltä umpioitten alta missä on parkki ja H3. Olisivat passanneet nätisti pontikan keulaan.
Z-mo Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2006 Käsittääkseni kiskoissa on lattiakiinnitys eri 3/4gen mutta penkkejä voi vaihdella mielin määrin. Ei pidä paikkaansa, mulla on 4genin kisko omassa kuskinjakkarassa ja menee täsmälleen samalla tavalla kiinni ku 3gen kisko.
TransNAM Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Vedän takaisin lausuntoni kiskoita...
z 28 jari Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2006 Mahtaako 4 koppaisen kamaron/firebirdin apukuskin penkin manuuaalisäätöisessä kiskostossa olla korkeussäätö?
Guest leepu Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2006 Nyt on jakkarat vaihdettu. Ei mitään ongelmia kiskojen kans.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään