Jump to content

Penkin kiskot?

Guest leepu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Sopii.

Mutta kysymys kuuluu, etta miksi?

No, makunsa kullakin. Itse olen tosin vain todennut etta kylla Ponun penkit ovat jonkun verran paremmat kuin Camaron vastaavat. Siis ainakin 4 Gennereissa.

Kirjoitettu

Itse olen tosin vain todennut etta kylla Ponun penkit ovat jonkun verran paremmat kuin Camaron vastaavat.

Asiaa 8) 8)

Kirjoitettu

Ponun ja Camaron ja 3genin ja 4genin kiskot menee täysin ristiin. Kaikki sopii kaikkiin.

Kirjoitettu

No SIKSI kun kerkesin verhoiluttaa camaron

penkit.Ja verhoilun aikana kerkesin vaihtaa

camaron ponuun ;D.

Ne on sentään nahkaa :P.

Kirjoitettu

Ponun ja Camaron ja 3genin ja 4genin kiskot menee täysin ristiin. Kaikki sopii kaikkiin.

Käsittääkseni kiskoissa on lattiakiinnitys eri 3/4gen mutta penkkejä voi vaihdella mielin määrin. Takapenkkikin näyttäis pahasti samalta 3/4. Merkillä ei ole väliä (Chevy/Pontiac).

Kaipailin muuten syksyllä kovasti FH-n huomiovaloja muttei mistään löytyny ehjiä käytettyjä. Siis sieltä umpioitten alta missä on parkki ja H3. Olisivat passanneet nätisti pontikan keulaan.

Kirjoitettu

Käsittääkseni kiskoissa on lattiakiinnitys eri 3/4gen mutta penkkejä voi vaihdella mielin määrin.

Ei pidä paikkaansa, mulla on 4genin kisko omassa kuskinjakkarassa ja menee täsmälleen samalla tavalla kiinni ku 3gen kisko.

Kirjoitettu

Mahtaako 4 koppaisen kamaron/firebirdin apukuskin penkin manuuaalisäätöisessä kiskostossa olla korkeussäätö?

• 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...