Jump to content

ratas jakopää...

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kasailen pontiacin 400"konetta ja olis CAT.in ratas jakopää,mutta näyttää niin ruovilta työltä että ei taida uskaltaa asentaa paikalleen,niissä välirattaissa ei ole minkäänlaista laakerointia pelkät karkaistut akselit.Tämä on äänekäs versio helppo uskoa,onko kenellään näistä kokemusta.

Kirjoitettu

mulla 400 sbc koneessa pete jackson ratasjakopää ja mallia "meteli".hyvin on toiminut eikä siinäkään laakerointia.kirkasee hienosti moottori käynnistettäessä.kuuluu pitkälle auton etupuolelle.pakollinen hot rod varuste"todella kovissa raudoissa".

Kirjoitettu

Voisikohan se laakerointi puuttua tarkoituksella tärinän takia jota ratasjakopää aiheuttaa?

Ps. petejaksoni rokkaa ;)

Kirjoitettu

Itse asiassa karkaistuakseli ja todennäköisesti valupyörä on hyvä liukulaakeri pari. Grafiitti kun voitelee liitoksen kun joskus saa tipan kaks öljyä.

Kirjoitettu

katsele ja kuuntele video clippi "kumi palaa" ja vola kovalla niin saat vähän makua millainen on ratasjakopää ; http://www.handen.us/kimmo/kumipalaa.mpg .......ja jos sattuu ettet pääse suoraan tuolla edellä olevalla linkillä katselemaan niin kirjoita linkki selaimen osoiteriville.

Kirjoitettu

Joo, kyllä toi pete jackson on must. Blackin camaroon sopii ku nenä päähän ;) jos sitä tökkäis ton saman omaankin :-*

Kirjoitettu

Joo hyvin ulisee,mietin vaan kun ne välirattaitten akselit voi pyöriä mukana niin nehän tulee ajan kanssa jakopäänkopasta läpi,vaikka siellä on 1,5 mm välys,laitan muutaman kuvan

IMG_0690.JPG}

IMG_0690.JPG_thumb

Kirjoitettu

Kiitos kuvista.

Esim. mulle ei tuo Blackin aikasempi hehkutus asiasta tuonut selvyyttä mistä on kyse, mutta nyt selkis.

Kiitokset.

Ja tuollasen laitan tottakai mun tulevaan ´73seen 8)

Kirjoitettu

Onkos noiden kestävyydessä eroja eri valmistajien kesken? Isoilta pojilta olen kuullut että kaikki eivät välttämättä kestä (pete jackson), esim usacarclubilla oli näistä juttua?

Kirjoitettu

pete jacksonin välirataspari ei muistaakseni ollut purettavissa,niinkuin sun tapauksessa näyttää olevan.välirattaiden akselit eivät taineet myöskään olla olla pyöriviä joten ne eivät ole tulleet ulos jakopäänkopasta.

kaikki esineet voivat hajota,mutta voihan sitä kuolla yöllä omaan sänkyynsäkin.noudatin asennusohjeita ja siellä tuntuu vinkuvan.

autoni kärsi kovasta jälkikäynnistä kansien epäkunnosta johtuen ja tällöinhän moottori pyörähtelee väkivaltaisesti edes takasin.uskosin että tässä tilanteessa "pete"oli kovilla mutta kyllä se senkin kesti.

Kirjoitettu

Pitää varmaan hommata laadukkaampi merkki,laitoin kylläkin tämmösen ei taida enää keritä muuta pääsiäiseksi.

Muista pitää tuosta päivämäärästä kiinni, päätit mitä päätit.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kenen tekemä ratas jakopää oikeesti kestää...kokemuksia?

itellä pata pian kasaantumassa ja tommonen suora hampainen, eli meteliä pitävä kiinnostaa koska siinä on sitä ns. kikkeliä.... 8)

Kirjoitettu

Itsellä oli mielessä sama kysymys, ei ole moisista omakohtaisia kokemuksia, joten niitä täytyy kysyä niiltä joilla sitä on.

Tulos oli, että Jackson on hyvä tuskin tulee ongelmia, mutta ominaisuus niissä on että välipyöriä yhdistävä "peltinen" osa kuluu ja siten käyntivälys kasvaa ja ilmenee nopeissa kierrosvaihteluissa ääntelynä. Croweri kuulemma olisi parempaa tekoa, ja on jopa halvempi kuin Jackson. Sitten Milodon olisi kuulemani mukaan parhaasta päästä, tietysti hinta sen mukainen.

Itse tilasin Crowerin hintaan 170 euroa + kulut (?). Nämä ovat siis kyselyiden tuloksia, joten meikäläisellä ei ole vielä kikkeliä ottaa kantaa tähän asiaan,ja sanomaan, mikä on hyvä ja mikä ei :o

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...