Jump to content

3gen takajarrut.


BB
 Share

Recommended Posts

Mikä olisi helpoin konsti saada lisää painetta takajarruille,surkeeta näin talvella kun normiajossa etuset menee lukossa ja takaset ei jarruta vielä ollenkaan.

 

Muistaakseni tein entiseen jonkun prikka virityksen propo venttiilille jolla parantui hieman.

 

Takajarrut kyllä toimivat kun painaa kovemmin.

Link to comment
Share on other sites

Mikä olisi helpoin konsti saada lisää painetta takajarruille,surkeeta näin talvella kun normiajossa etuset menee lukossa ja takaset ei jarruta vielä ollenkaan.

 

Muistaakseni tein entiseen jonkun prikka virityksen propo venttiilille jolla parantui hieman.

 

Takajarrut kyllä toimivat kun painaa kovemmin.

Mä vaihdoin mun -86 TA.han rumpujarrullisenperän tilalle levyjarruperän ja jarrutuksessa perä pyrkii rinnalle :W Olisko tossa resepti ;D Niin on aika jännää jarrutuksessa ;D

Link to comment
Share on other sites

Levyjarrut ei ole vaihtoehto tähän autoon,pelkkä paineen saanti kevyessä jarrutuksessa taakse.

 

Tuossa proportionaali venttiilillä pitäs kikkailla jotain.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tuo ois se juttu,ei noille jousille löytynyt ostopaikkaa suomesta.

 

Edelliseen laitoin jonkin prikan tuonne jousen alle.

 

Eihän kellään sattuis olemaan ylimääräisiä jousia?

Löytyy kahtakin jäykkyyttä, 19 lb ja olikohan 22 lb
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
ponuman
10.5.2019 klo 07.57, F350 kirjoitti:

Löytyy kahtakin jäykkyyttä, 19 lb ja olikohan 22 lb

 

19 lb jousi on vissiin Grainger 1NCR5 (jousivakio 30.8 lb/in)  ja sitten tuo 22 lb on 1NCF2 (jousivakio 37 lb/in)?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...