Jump to content

ratin vaihto

maka

Recommended Posts

Kirjoitettu

tyhmä kysymys,mut saako näihin erilaisia ratteja vaihettua :-[alkuperäiseen rattiin on sätöstelty noita töötin osia.hitsailtu sun muuta kivaa tehty.tarkotus ois jos joku ratti kävis ni sais tuon äänimerkki hommankin kuntoon,helpommalla.pitää aina irrottaa tuo suojakuppi päältä ja sieltä pelti kiinni ratintankoon ni johan alkaa soimaan.firebird norskista mallista kyse,jos jollain ylimääräinen ratti jäänyt,saa tarjota.tuninki ratti käy myös 8)

Kirjoitettu

Kysyppä jostain alan liikkeestä Suomessa tai Jenkeissä. Valinnan varaa on.

Käytettynäkin löytyy yleensä rattia, tolppaa yms.

Ja eiköhän täälläkin jollekin ole jäänyt...

Kirjoitettu

panterallahan oli kans se grantin ratti myynnissä jos oikein muistan... kysäses panteralta.

Kirjoitettu

tuninki ratti käy myös 8)

EI MUUTEN KÄY! HYI!

No ei vaan,pistä ihan mikä itelle tuntuu hyvälle. Oon kans hieman funtsinu esim. jotai Grantin nelipuolasta.Iteasias toi orgis nelipuolane mikä on nyt kii ei o mitenkään huonompi,on vaan nii pirun tylsän näköne.Tosin ei voi verratakkaan johonkin Komeron orgis rattiin tylsyydessä,voi ristus minkä näkösiä...(ei tarvi Komero miehet vetää mitään elintarvikkeita nenään,oma mielipide,,,)

Kirjoitettu

tyhmä kysymys,mut saako näihin erilaisia ratteja vaihettua :-[alkuperäiseen rattiin on sätöstelty noita töötin osia.hitsailtu sun muuta kivaa tehty.tarkotus ois jos joku ratti kävis ni sais tuon äänimerkki hommankin kuntoon,helpommalla.pitää aina irrottaa tuo suojakuppi päältä ja sieltä pelti kiinni ratintankoon ni johan alkaa soimaan.firebird norskista mallista kyse,jos jollain ylimääräinen ratti jäänyt,saa tarjota.tuninki ratti käy myös 8)

Saa toki, esim. itellä Luisin ratti ja napakaan ei siihen maksanu ku jotain 15€ joten ihan niinku eurokippoihinki niin näihinki ratin vaihto onnistuu... ;) Paitsi että se vaihtotyö onkin sitten ihan oma tarinansa jos ei tiedä mitä tekee.. ;D ;D ;) :-[

Kirjoitettu

EI MUUTEN KÄY! HYI!

No ei vaan,pistä ihan mikä itelle tuntuu hyvälle. Oon kans hieman funtsinu esim. jotai Grantin nelipuolasta.Iteasias toi orgis nelipuolane mikä on nyt kii ei o mitenkään huonompi,on vaan nii pirun tylsän näköne.Tosin ei voi verratakkaan johonkin Komeron orgis rattiin tylsyydessä,voi ristus minkä näkösiä...(ei tarvi Komero miehet vetää mitään elintarvikkeita nenään,oma mielipide,,,)

Musta se Camaron kolmipuolainen sopii Camun sisustaan just hyvin

toiset tykkää muhkummasta... toiset taas ei niin muhkusta :D ;)

64_1.JPG}

Kirjoitettu

Joo itekki tykkään Camaron ratista. Joskus käyny mielessä kiillottaa puolat siitä, vois tulla ihan hieno.

Kirjoitettu

Joo itekki tykkään Camaron ratista. Joskus käyny mielessä kiillottaa puolat siitä, vois tulla ihan hieno.

HYI!!! Ite halusin heti tuon kolmipuolaisen hököttimen mun Camarosta pihalle!!! ;D ;D

Kirjoitettu

HYI!!! Ite halusin heti tuon kolmipuolaisen hököttimen mun Camarosta pihalle!!! ;D ;D

Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä ;)
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

tuninki ratti käy myös 8)

Ite oon just tuninki-rattia ajatellu, oon miettiny tollasta Polypelle X5, aika mielenkiintosen näkönen. Tosin turhan kallis. Ja mitenköhän lie Trans Amin sisustaan sopii. Myös tuntuma vois aluks tuntuu vähän oudolta. Muuten kyllä hieno "erilainen ratti". :P

http://www.tuninghouse.it/contents/media/t_X5350PUN-PLR.jpg

Ja tää sit varmasti jakaa mielipiteitä ::)

Kirjoitettu

Ja tää sit varmasti jakaa mielipiteitä ::)

Huhhuh, niinku animesarjakuvasta ois ??? Ei oo kyllä mun makuun, ite tavottelen tollasta klassista muskelityyliä sopivilla moderneilla mausteilla.

Kirjoitettu

Ite tilasin juuri tuollasen rillukan. Mites se vanha viisaus meni, kun ei ole varaa virittää, käytä kromia... :P

Grant741.jpg}

Kirjoitettu

Huhhuh, niinku animesarjakuvasta ois

:D ;D

Hyvin sanottu :D

No, vanhana sarjakuvapiirtäjänä Anime on mun makuun ;)

Kirjoitettu

Mulla on kiilloitettu ratti Ponussa, siis orkkisratti kyseessä.

Kirjoitettu

Ite tilasin juuri tuollasen rillukan. Mites se vanha viisaus meni, kun ei ole varaa virittää, käytä kromia... :P

Tuohan vois sopia mun Ford-farkkuun, kun on kunnollinen ohjaustehostut!

Paljonkos maksoi ja mistä?

Kirjoitettu

Itelläkin kävi toi kiillotus mielessä.. :)miten kiillotit?onko kuvaa?? ::)

• 1 year later...
Kirjoitettu

Mites on näiden neloskoppaisten kanssa eli voiko näihin vaihtaa muita ratteja...?

Tosin tuon airbagin takia taitaa olla mahdoton yhtälö toteuttaa käytännössä... ::)

Kirjoitettu

Mites on näiden neloskoppaisten kanssa eli voiko näihin vaihtaa muita ratteja...?

Tosin tuon airbagin takia taitaa olla mahdoton yhtälö toteuttaa käytännössä... ::)

Edit: Kaverilla on tuo suunnitelmissa, mutta taitaa olla parempi unohtaa koko asia.

Kirjoitettu

Ainakin euroihin saa airbagralli-ratteja. Hinta tosin vähän pompsahtaa...

Kirjoitettu

tälläsiä on mulla sätöstelty tuonne ratin keskikupin alle m-.hitsattu ja yhtä noista kiinnitys muttereista rälläköity ei saa auki.millasethan on nuo alkuperäset kiinnitykset tuossa töötin levyssä,liekö ne tuollaset ???.ei kellään ois ylimääräsenä tuollasta levyä,tuo hitaus ei näytä tuossa kovin hienolta.jotain muovi renkuloita viritelty tuonne muttereiden alle.

tootin_osat.JPG}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...