Jump to content

Vahvistimen sijoittaminen

Recommended Posts

Kirjoitettu

onko hyviä ideoita mihin sais vahvistimen laitettua muualle kun perä konttiin?vähemmällä hommalla pääsis kun laittas eteen johonkin sopivaan paikkaan.ärsyttävä homma vedellä noita kaapeleita kun saa purkaa aina joka paikan.kromin väriset lattiamatot,vahvistin kans krominen,sopis niin mukavasti yhteen.apukuskin paikalle koelaudan alle ajattelin jos sais kunnolla kiinni.ohuet kajarin johot kyllä jaksaa vedellä takakonttiin,mut nuo virtapiuhat ja rca johot >:(

Kirjoitettu

Eipä tuolla keulassa tilaa oo muualla kuin kojelaudan alla näkösällä. Penkin alle vois justiin joku pikkuinen mennä jos ei kiskot sitten osu penkkiä siirrettäessä.

Ei muuta kun pala pois etulattiasta ja metallikotelo sinne +pleksi päälle ??? Oli joku joskus johonkin asentanut midbassot sillai (Hifi-lehdessä). Takakontissahan on ainakin 3gen vasemmalla puolella hyvin tilaa ja johdot saa nätisti kynnyslistan alta.

Kirjoitettu

piti käydä tutkimassa enempi.ei ole tilaa ei.koelaudan altakin kun ottaa muovin pois ni heti tulee lämmityslaitteen kotelot vastaan.muoviin sais ruuvattua mut ei kovin tukeva.lyhyvillä kaapeleilla selviäs,jos tuonne sais laitettua.ei taida auttaa kun vedellä piuhat konttiin

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

mulla on toteuttu sillai tossa että ns takahattu hylly on vaneeria sen pohjassa on vahvistin ja sit siihen on upotettu kuuskertaa ysit ja vedetty plyyshi päälle niin ulos ei ees näy mitään

Kirjoitettu

Se takakontinmontunkansi on ollut lisävaruste ja tuntuis olevan hiukka vähempi näitä kannellisia. Ellei sitten tee itse...

Kirjoitettu

Onko jollain laittaa kuvaa tuosta orginaali kannesta. Kiinnostaisi väsäillä moinen itsellekin. Miten tuo kiinnittyy takatilaan ?

Kirjoitettu

Tuo esite oli 82 eli aito ja ensimmäinen 3gen vuosimalli...

En tietä uudemmista. Mulla ei oo luukkua eikä karvaa.

Luukun huono puoli: ei sovi enää oikein kauppakassit ja mites aukaiset luukun jos on targapalat pussissa ja pussi liinoilla kiinni... 8)

Kirjoitettu

Kappas, kappas. Sivukarvat tulevat siis luukkuoption mukana.

Mulla ainakin on sivukarvat vaikka luukkua ei ole. Tai sitten joku on repiny sen luukun irti. >:(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...