jontte Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2006 Olisko kellään tietoa, mistä kannattais kysellä sitä vesipropun näköistä pientä peltitulppaa,mikä tulee sinne takimmaisen laakeripukin alla olevaan öljykanavan sisään.Tosi selkeesti selitetty mut toivottavasti joku ymmärsi.
Nova Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 Esim. RP:stä tai mistä tahansa varaosa putkasta. Lohkon roppusarjassa on muistaakseni oikean kokoinen. Jos ei löydy niin laita R1/4 kierteet ja DIN906 tulppa josta kierteet oikaistu.
jontte Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 Kiitos.Täytyy käydä paikallisesta vauhtiputkasta kysymässä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään