vesku Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2006 mulla on camaro 5.0 kaasari malli ja siinä on rochester quadrajet 170860043465 jmy ja saaste kone tietty mut noi toiset kurkut ei ehken toimi oikein kun eivät aukee ja toimii kyllä alipaineella mun mielestä ja sit toi kick -down vaijeri on vissii mun jotennii säädettävä kun ei oikein tiputa pienemmälle heti kun polkasee pikku viiveellä toimii mut ei ees aina pudota pienemmälle jotenkai sitä pystyy säätää
cmro85z Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2006 ei ne paikallaan toisiokurkut tahdo auetakkaan. vedättäessä huomaa selvän nykäisyn kun avautuvat. ainakin imuäänet muuttuu jos ei muuta. kikkarin säätö tapahtuu siten että avaat käsin kaasun pohjaan ja samalla otat vaijerista löysät vex sillä säätö himmelillä. vaijeri voi olla huono ja kuori painuu kasaan kun lyö tallan pohjaan eikä säätö auta enää tässävaiheessa.
juisy Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2007 ittelläni autto tossa kick downin viiveessä nii laatikko öljyjen vaihto...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään