Jump to content

Täyden palvelun automaalaamo?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Löytyyköhän jostakinpäin Suomea semmoinen automaalaamo jossa hoituisi kaikki ylimaalaukseen liittyvät toimenpiteet? Eli siis auto purettaisiin osiin, mahdolliset peltihommat hoidettaisiin kuntoon, maalattaisiin ja kasattaisiin. Ei huvittaisi roudata autoa jollain trailerilla tms firmasta toiseen... Tarkoitus olisi vaihtaa auton väri punaisesta mustaan, eli siis myös oven sisustat ja konehuone yms pitäisi maalata.

Hyvistä maalaamoista saa laittaa vinkkiä vaikkei kaikki ehdot toteutuisikaan!

Kirjoitettu

Tiedän yhden maalaamon täällä Oulussa, jonne ja vain ainoastaan sinne vien oman seuraavana maalaukseen :)

On maalannut minulle toista kymmentä autoa ja purkaa tarvittaessa auton palasiksi ja kokoaa.

Kirjoitettu

Tiedän yhden maalaamon täällä Oulussa, jonne ja vain ainoastaan sinne vien oman seuraavana maalaukseen :)

Kerro ihmeessä maalaamon nimi niin voin kysyä sieltä tarjousta!

Kirjoitettu

Tekeehän monet tuon homman mutta hinta on kallis :'(

Mulla oli tallipaikka Darkin kanssa Helsingin Lauttasaaressa maalaamon yhteydessä. Ne tekivät pääsääntöisesti töitä autoliikkeille, mutta hoitivat myös nuo purkuoperaatiot ihan hienosti (siinä sivusta seurasin).

Kaverit ovat tuolta lahden eteläpuolelta. Taitavia ja kovia tekemään töitä.

Tässä tiedot viime kesältä:

Automaalaamo Finepaint Kaupo Märtson

Heikkiläntie 4

00210 HELSINKI

Puhelin: 050-5004523

Kirjoitettu

Tekeehän monet tuon homman mutta hinta on kallis :'(

Mulla oli tallipaikka Darkin kanssa Helsingin Lauttasaaressa maalaamon yhteydessä. Ne tekivät pääsääntöisesti töitä autoliikkeille, mutta hoitivat myös nuo purkuoperaatiot ihan hienosti (siinä sivusta seurasin).

Kaverit ovat tuolta lahden eteläpuolelta. Taitavia ja kovia tekemään töitä.

Tässä tiedot viime kesältä:

Automaalaamo Finepaint Kaupo Märtson

Heikkiläntie 4

00210 HELSINKI

Puhelin: 050-5004523

En suosittele paikkaa!

Maali hilseilee viime vuonna maalatusta puskurista ja kittausjäljet (suomihuomiovaloreiät peittoon) on tullu esiin.

Eivät vironpojat ainakaan jenkkipuskuria osaa korjata.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Yhteystiedot eivät pidä paikkaansa enää.Saivat uudet tilat Varistosta.Puh no voi vielä olla sama.

Kävin tänään poikien luona ja oli puhetta tuosta maalin irtoamisesta.Mulla irtoo takapuskurista maalit.Etupuskuri on moitteeton ja Suomivilkut ym on pysyneet piilossa ainakin toistaiseksi.Vaikkakin lupasivat etteivät pysy piilossa pitkään koska näitä puskureita on hankala paikkailla ja hitsata ei voi laisinkaan.

Takapuskurista irtoavan maalin syykin on selvillä ja tekevät homman uudestaan ja veloituksetta.

Uudet puskurit ovat kuulema yleensä suoraan ylimaalattavissa(oikeilla maaleilla ja lisäaineilla) ,mutta nämä ja muutaman muun auton puskurit onkin tehtävä toisin.

Tehdessä oppii...

Kirjoitettu

Kerro ihmeessä maalaamon nimi niin voin kysyä sieltä tarjousta!

Auto-piste A Jaakkola

Jukolantie 12, 90420 OULU

Puh 08 552 2904

Kirjoitettu

Kiitos näistä vinkeistä! Hyvä kuulla myös noista negatiivisista asioista niin tietää mitä voi sattua ja mihin kantsii varautua...

Laittakaahan muutkin vielä kokemuksianne eri maalaamoista!

Kirjoitettu

Olikohan joskus jo puhettakin?

Lahdesta löytyy ainakin Salpausselän Automaalaamo, joka esim. teki pyörän katteitteni pohjat ja maalit.

Mitä automaalauksista olen kuullut, niin ei ole ollut valittamista.

p.s. Hyvin on Camarolla menty talvi, mitä nyt vähän kylki edellä ;D

Kirjoitettu

En suosittele paikkaa!

Maali hilseilee viime vuonna maalatusta puskurista ja kittausjäljet (suomihuomiovaloreiät peittoon) on tullu esiin.

Eivät vironpojat ainakaan jenkkipuskuria osaa korjata.

Mulla on pysynyt maalit ihan hyvin, tosin sehän on tehty pari kuukautta Nupan ja Darkin jälkeen...

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Olikohan joskus jo puhettakin?

Lahdesta löytyy ainakin Salpausselän Automaalaamo, joka esim. teki pyörän katteitteni pohjat ja maalit.

Mitä automaalauksista olen kuullut, niin ei ole ollut valittamista.

p.s. Hyvin on Camarolla menty talvi, mitä nyt vähän kylki edellä ;D

Katoppas perkele, en tajunnutkaan keneltä tämä viesti oli vasta kun nyt! Joo tais tuosta Salpausselän maalaamosta tosiaan olla puhetta. Pitää sieltäkin kysellä kunhan kevät koittaa.

P.S.Laitan sulle privaviestiä

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Löytyykös täältä pääkaupunkiseudulta tai vähän kauempaa

suositeltavissa olevia automaalaamoja ?

Saattaisi kesällä olla auton maalaus tiedossa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...