Hooligan Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2006 Löytyyköhän jostakinpäin Suomea semmoinen automaalaamo jossa hoituisi kaikki ylimaalaukseen liittyvät toimenpiteet? Eli siis auto purettaisiin osiin, mahdolliset peltihommat hoidettaisiin kuntoon, maalattaisiin ja kasattaisiin. Ei huvittaisi roudata autoa jollain trailerilla tms firmasta toiseen... Tarkoitus olisi vaihtaa auton väri punaisesta mustaan, eli siis myös oven sisustat ja konehuone yms pitäisi maalata. Hyvistä maalaamoista saa laittaa vinkkiä vaikkei kaikki ehdot toteutuisikaan!
Mika Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2006 Tiedän yhden maalaamon täällä Oulussa, jonne ja vain ainoastaan sinne vien oman seuraavana maalaukseen On maalannut minulle toista kymmentä autoa ja purkaa tarvittaessa auton palasiksi ja kokoaa.
Hooligan Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2006 Tiedän yhden maalaamon täällä Oulussa, jonne ja vain ainoastaan sinne vien oman seuraavana maalaukseen Kerro ihmeessä maalaamon nimi niin voin kysyä sieltä tarjousta!
-vellu Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Tekeehän monet tuon homman mutta hinta on kallis :'( Mulla oli tallipaikka Darkin kanssa Helsingin Lauttasaaressa maalaamon yhteydessä. Ne tekivät pääsääntöisesti töitä autoliikkeille, mutta hoitivat myös nuo purkuoperaatiot ihan hienosti (siinä sivusta seurasin). Kaverit ovat tuolta lahden eteläpuolelta. Taitavia ja kovia tekemään töitä. Tässä tiedot viime kesältä: Automaalaamo Finepaint Kaupo Märtson Heikkiläntie 4 00210 HELSINKI Puhelin: 050-5004523
Nupa Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Tekeehän monet tuon homman mutta hinta on kallis :'( Mulla oli tallipaikka Darkin kanssa Helsingin Lauttasaaressa maalaamon yhteydessä. Ne tekivät pääsääntöisesti töitä autoliikkeille, mutta hoitivat myös nuo purkuoperaatiot ihan hienosti (siinä sivusta seurasin). Kaverit ovat tuolta lahden eteläpuolelta. Taitavia ja kovia tekemään töitä. Tässä tiedot viime kesältä: Automaalaamo Finepaint Kaupo Märtson Heikkiläntie 4 00210 HELSINKI Puhelin: 050-5004523 En suosittele paikkaa! Maali hilseilee viime vuonna maalatusta puskurista ja kittausjäljet (suomihuomiovaloreiät peittoon) on tullu esiin. Eivät vironpojat ainakaan jenkkipuskuria osaa korjata.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Yhteystiedot eivät pidä paikkaansa enää.Saivat uudet tilat Varistosta.Puh no voi vielä olla sama. Kävin tänään poikien luona ja oli puhetta tuosta maalin irtoamisesta.Mulla irtoo takapuskurista maalit.Etupuskuri on moitteeton ja Suomivilkut ym on pysyneet piilossa ainakin toistaiseksi.Vaikkakin lupasivat etteivät pysy piilossa pitkään koska näitä puskureita on hankala paikkailla ja hitsata ei voi laisinkaan. Takapuskurista irtoavan maalin syykin on selvillä ja tekevät homman uudestaan ja veloituksetta. Uudet puskurit ovat kuulema yleensä suoraan ylimaalattavissa(oikeilla maaleilla ja lisäaineilla) ,mutta nämä ja muutaman muun auton puskurit onkin tehtävä toisin. Tehdessä oppii...
Mika Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kerro ihmeessä maalaamon nimi niin voin kysyä sieltä tarjousta! Auto-piste A Jaakkola Jukolantie 12, 90420 OULU Puh 08 552 2904
Hooligan Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kiitos näistä vinkeistä! Hyvä kuulla myös noista negatiivisista asioista niin tietää mitä voi sattua ja mihin kantsii varautua... Laittakaahan muutkin vielä kokemuksianne eri maalaamoista!
Guest Vemu Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2006 Olikohan joskus jo puhettakin? Lahdesta löytyy ainakin Salpausselän Automaalaamo, joka esim. teki pyörän katteitteni pohjat ja maalit. Mitä automaalauksista olen kuullut, niin ei ole ollut valittamista. p.s. Hyvin on Camarolla menty talvi, mitä nyt vähän kylki edellä
-vellu Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2006 En suosittele paikkaa! Maali hilseilee viime vuonna maalatusta puskurista ja kittausjäljet (suomihuomiovaloreiät peittoon) on tullu esiin. Eivät vironpojat ainakaan jenkkipuskuria osaa korjata. Mulla on pysynyt maalit ihan hyvin, tosin sehän on tehty pari kuukautta Nupan ja Darkin jälkeen...
Hooligan Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2006 Olikohan joskus jo puhettakin? Lahdesta löytyy ainakin Salpausselän Automaalaamo, joka esim. teki pyörän katteitteni pohjat ja maalit. Mitä automaalauksista olen kuullut, niin ei ole ollut valittamista. p.s. Hyvin on Camarolla menty talvi, mitä nyt vähän kylki edellä Katoppas perkele, en tajunnutkaan keneltä tämä viesti oli vasta kun nyt! Joo tais tuosta Salpausselän maalaamosta tosiaan olla puhetta. Pitää sieltäkin kysellä kunhan kevät koittaa. P.S.Laitan sulle privaviestiä
Antti Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2006 Löytyykös täältä pääkaupunkiseudulta tai vähän kauempaa suositeltavissa olevia automaalaamoja ? Saattaisi kesällä olla auton maalaus tiedossa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään