selli Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2004 Morot! Onkos porukalla minkälaisia ilmanputsareita pirsseissä? Mullon sellanen flat base pohjalla oleva perus filtteri ja ongelmana on että pitä saaja mahtumaan 3" filtteri mut tarttisin siihen sellasen drop base mallisen putasrin kotelon.Onko kokemuksia mitkä tiputtaa riittävästi että mahtuu sitten pelti kii.Tällähetkellä mulla ei jää ku max10mm peltiin väliä.Ja on vain 2" filtteri. yks mahollisuus ois tietty että ostan sellasen ovaalin suodatinpatruunan ja teen siihen sitten alumiinista töissä kehikon joka sit nousee scoopin sisään.Nooh saas nyt nähä.Onhan mulla jokunen viikko vielä aikaa ennenkuin haen auton käyttöön...nam
Guest Redcat Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2004 Meillä on K&N -merkkinen pestävä suodatin.
Guest pena Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2004 Mulla on nyt weiandin action plus ja 850db ja korkea K&N putsari sillä eniten laskevalla pohjalla ja vaatii skuupin(L-88)Nyt sinne on menossa victor jr ja mahtuu samaan reikään.
selli Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2004 Tuossa on kuva jossa näätte miltä se nyt näyttää.ihan selkeesti sinne mahtuu sellanen tiputtava malli.Kyllä tuo k/n kiinnostaa jos se vaan mahtuu.Toivottavasti kuvasta saa selvää tarpeeksi.Scooppi on auki ja sinne mahtuu nousemaan vai sellanen ovaali. Enginepienena.jpg_thumb
Crisis Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2004 uuuh, toi on siisti. Ja muoviloksut! Ei oo muutenkaan ihan vakkio toi mylly. Nice
selli Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2004 Joo muovia on Ei tota konetta niin hirveesti oo laitettu.Harmittaa hirveesti ku aijempi omistaja ei ole säilyttänyt kuitteja moottoriin ostetuista osista!! Esim mulla ei oo mitään hajua mikä Nokkakeppi tuolla on Ei kyllä oo mikään räyhäkkä nokka ku käy niin tasasesti ja nätisti.Ostoslistalla on kyllä paljonkin osaa mutta täytyy ekakas ootella että rahat tulevat luokseni Joo jos jollakulla on tarjota tohon sopivaa ilmanputsaria nii kannataa tarjota.Näkeehän tuosta kuvastakin että tilaa olisi laskea reilustikkin jolloin voisi käyttää korkeempaa putsaria.Ostoslistalla on myös toinen imusarja joka taitaa olla 1,5cm korkeampi tuota..Saas nähä mitä mää sitte teen
selli Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2004 Laitan kuvan vielä tuosta konepellistä josta näkee hyvin tuon scoopin antaman tilan.(konepelti on muuten kuvassa noin tunti lakkauksen jälkeen)pienempi_pelti.jpg_thumb
Arska Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2004 Noista koneen osista, eikö edellinen muistanu mitä palikkaa oli laitettu vai oliko tehny joku aiemmin? Mäkään en tienny koneen sisustasta mut otin selville edelliset omistajat ja rupesin soittelemaan. Oli mukavaa porukkaa, jokaisen kans tuli juteltua pitkät tovit. Tuli sieltä sitten vastaan sekin joka oli koneen tehnyt ja tunnin puhelun jälkeen sain palikat selville.
selli Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2004 Joo iteasiassa sain tänää käsiin nokan tiedot...ja auto on kummiski ollu mulla jo ylivuoden.. Kyllähän noi ulkoiset osat on tiedossa jo mutta niinku männistä on vaan se tiedossa että siinä on 9.5:1 suhteiset männät jne jne Mut merkkejä yms ei mitään tietoo.No se kuka ton koneen teki on yks pykälä aijempiin omistajiin eli on mulle tuttu tyyppi.Ja että kannet ovat jonkun kairaamat ja on 1,6/2,02 venat mut mitään varmaa ei ole.No toisaalta päässä on kyllä ajatus että rakentaisin ihan oman koneen ja pitäs ton koneen tossa varastossa. Mun varmaan pitäs kirjottaa näitä juttuja enempi tuonne projekti osioon. ----> eli sinne siis tekemään uusi osio.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään