smokeybandit Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2006 minkäs takia toi mun koneöljy haiskahtaa bensalle? onkos se mitään vakavaa? ponu on kyllä nollakeleillä ollu aina joskus vähän tyhjäkäynnillä,että voiskos se aiheuttaa sen bensanhajun? meinaan vaan kun se tyhjäkäynnillä on niin jos sinne pääsee jotenkin bensaa kertymään? kun katoin tänään,että paljonkos siellä moottorissa on öljyä,ja öljytikkua kun huvikseen haistoin,niin bensahan se siinä lemuaa.
Tiki Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2006 jos on seokset vitullaan tai ajaa paljon pätkää ettei mylly lämpiä kunnolla, niin kyllä alkaa öljy lisääntymään Jumalauta joo. Voi kohta avata uuden Ezzon tai Snell:n ja alkaa myymään kymppikolmeekymppii.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään