Jump to content

moottori öljy haisee bensalle


Recommended Posts

Kirjoitettu

minkäs takia toi mun koneöljy haiskahtaa bensalle? onkos se mitään vakavaa? ponu on kyllä nollakeleillä ollu aina joskus vähän tyhjäkäynnillä,että voiskos se aiheuttaa sen bensanhajun? meinaan vaan kun se tyhjäkäynnillä on niin jos sinne pääsee jotenkin bensaa kertymään? kun katoin tänään,että paljonkos siellä moottorissa on öljyä,ja öljytikkua kun huvikseen haistoin,niin bensahan se siinä lemuaa.

Kirjoitettu

jos on seokset vitullaan tai ajaa paljon pätkää ettei mylly lämpiä kunnolla, niin kyllä alkaa öljy lisääntymään ;D

Jumalauta joo. Voi kohta avata uuden Ezzon tai Snell:n ja alkaa myymään kymppikolmeekymppii. ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...