RaiRai Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2019 Laitanpahan lämpimikseni tämmösen... 1994 Transussa toinen sail panel basso pörisi, niin ostin halvan Pinohiiren 17 cm erillissarjan ja siitä vetäsin bassot tuonne. En tiedä onko yhtään parempi kuin toimiva alkuperäinen, mutta kuuluu ihan okei. Orggiksiahan ei taida enää saada ja niiden kestävyyttä on anyways haukuttu. Jonkun guuglailun perusteella ymmärsin että ihan normi 4 ohm kaiuttimet tuonne käy. Mutta se asia on tässä kuvassa, eli ihmettelin noita alkuperäisten ämyrien impedanssin merkintöjä, voiko olla että 32 ohm tai kenties 3 x 2 ohm?? Molemmissa on samanlaiset merkinnät. Jokatap. kuten mainitsin niin 4 ohm kaiuttimet tuntuu toimivan ihan hyvin.
TransNAM Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2019 3,2ohm ne on. 4ohmisella häviää ehkä vähän tehoa mutta se ei äänipuolella tarkoita muutenkaan juuri mitään. Kaiuttimen herkkyydellä ja impedanssin "luonteella" on huomattavasti isompi merkitys metelin määrään ja vahvistimen kuormitukseen. En tiedä 94 mutta ainakin uudemmissa (98+) on melko kirjavaa tuo kaiutinpuoli. On "perinteistä" ja tuplakelaista jne. joten tarvikemalleja voi joutua soveltamaan enempi. 4gen on sentään standardikokoisia 6,5" elementtejä vaikkei ruuvinreiät ihan passaakaan. Josta tulikin mieleen että mun piti etsiä alkuperäiset kaiuttimet...
letkume Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2019 https://www.hifitalo.fi/peerless_sls_65_830946 Tommonen mulla oli Camarossa vakion tilalla pikkuvahvistimen kera. On aivan jäätävä ero vakioon.
RaiRai Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2019 https://www.hifitalo.fi/peerless_sls_65_830946 Tommonen mulla oli Camarossa vakion tilalla pikkuvahvistimen kera. On aivan jäätävä ero vakioon. Vois olla kyllä asialliset, jos joskus innostuu... Ei ees pahan hintanen. Nyt oli tarkoitus vaan fiksata rupsuttava kajari ja saada jotain bassoa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään