F350 Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 Säädön vaikutus iskareissa: Vaimennusvoimat: the front par number 741034 is 275/KG on rebound and 120/KG on compression at .3 meters per second, the part number for the rear 743019 is 95/KG on rebound and 30/KG on compression also at .3 meters per second. The AGX products have the following approximate damping force values. When adjusted, both rebound and compression damping forces change. Setting#: Relative Value 1 - Same as Factory 100 2 - Same as our GR2 products (10~15% firmer than Factory) 115 3 - 50% firmer than #2 172 4 - 30% firmer than #3 223 For an eight position adjustable product, the damping force values are approx. The following: With #2 being Factory at a relative value of 100, #1 = 95 (5% softer than Factory #2 = 100 (Factory damping force) #3 = 107.5 (7.5% firmer than Factory) #4 = 115 (15% firmer than Factory)(GR-2) #5 = 143.5 (43.5% firmer than Factory) #6 = 172 (72% firmer than Factory) #7 = 197.5 (97.5 firmer than Factory) #8 = 223 (123 % firmer than Factory) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasi jkl Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 Onko kellään omakohtaista kokemusta näistä säädettävistä KYB AGX iskareista, ja millaisella jousella. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 Onko kellään omakohtaista kokemusta näistä säädettävistä KYB AGX iskareista, ja millaisella jousella. vanhoilla vakiojousilla ollu ny muutaman vuoden alla ja säätöjäkin koitettu ruuvailla tulematta hullua hurskaammaks. nyt on takapäässä jos alkuperäset kaasu de carbonit kun niil sai perän hieman ylemmäs etupääs viel agx mut saattaa vaihtuu pois kun keula on seuraavan kerran levällään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
F350 Posted November 6, 2019 Author Share Posted November 6, 2019 Onko kellään omakohtaista kokemusta näistä säädettävistä KYB AGX iskareista, ja millaisella jousella. Ens kesänä on, nyt takana kaasu konit, kokeillaan nyt sit noita Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 Ympäriinsä AGX, luultavasti alkuperäisillä jousilla. Takapää uretaanipuslilla. Keulassa säätö puolessavälissä asteikkoa (4) ja perä 2-3, vartilla piti kääntää takapää ykköselle. Takapään tukivarsien geometriaa muutettu. Takana ollut Kybit nyt 2v, edessä vuoden. Alkuperäisiin väsyneisiin iskareihin verrattuna hyvät, varsinkin hintaansa nähden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pate Posted November 7, 2019 Share Posted November 7, 2019 Onko kellään omakohtaista kokemusta näistä säädettävistä KYB AGX iskareista, ja millaisella jousella. mulla on Eibach Sportlinet ja eipä eroo koneista paitsi helpompi säätää. mulla säätö ykksellä ja pirun kova montuissa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasi jkl Posted November 7, 2019 Share Posted November 7, 2019 Kiitoksia vastauksista, keväällä vois ruveta suunnittelemaan iskari päivitystä alkaen takaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now