smokeybandit Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 Harmi kun en oikeen mistään löydä tuollaista, mitä itse oon ehtinyt, niin loppuun myytyjä tai ei saatavilla olevia sivuja vaan löydän, tuollaista etsin, oottekko mistä noita tilailleet/löytäneet? https://www.stockwiseauto.com/acdelco-212-312-fuel-injection-cold-start-switch Jostain luin että Boschin "0 280 130 229" artikkeli numeroilla voi ehkä käydä, mutta pitäis sitten tietää onko siinä samat kierteet jne.
Fenix Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 Tpi anturin kierre on todennäköisesti 3/8". Jos epäilet anturin olevan viallinen, niin netistä löytyy varmasti ohm / fahrenheit arvot tarkistusmittausta varten.
pate Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 Harmi kun en oikeen mistään löydä tuollaista, mitä itse oon ehtinyt, niin loppuun myytyjä tai ei saatavilla olevia sivuja vaan löydän, tuollaista etsin, oottekko mistä noita tilailleet/löytäneet? https://www.stockwiseauto.com/acdelco-212-312-fuel-injection-cold-start-switch Jostain luin että Boschin "0 280 130 229" artikkeli numeroilla voi ehkä käydä, mutta pitäis sitten tietää onko siinä samat kierteet jne. rokki autosta.
Chevy Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 http://oemcats.com/oem-parts/19244930.html#shops
smokeybandit Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 Tpi anturin kierre on todennäköisesti 3/8". Jos epäilet anturin olevan viallinen, niin netistä löytyy varmasti ohm / fahrenheit arvot tarkistusmittausta varten. Kait nykyinen toimii ehkä ihan ok, mutta mielellään vaihtaisin, nykyinen about 30 vuotta vanha osa, sais jäädä varalle tai säästää sen jollekkin kuka voisi tarvita sellaista. Listalla kun on ollut kaikenlaisten antureitten vaihto, niin kismittäisi jättää yksi anturi vaihtamatta
smokeybandit Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 rokki autosta. Onks niillä niitä, mie sieltä kahtelin montakin kertaa mutten löytänyt.
smokeybandit Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2019 http://oemcats.com/oem-parts/19244930.html#shops Kiitos. Olin pari tuntia netistä ehtinyt, sitten luovutin ja kysyin täältä neuvoo. Oon miekin epeli kun en itse tuota sivua löytänyt.
F350 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2019 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2019 Tähän on tietysti sellainenkin ratkaisu, että vaihtaa uudemman softan jossa ei ole koko kylmäkäynnistys suutin käytössä. Pitää vaan olla tarpeeksi uusi ECM.
smokeybandit Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2019 Tähän on tietysti sellainenkin ratkaisu, että vaihtaa uudemman softan jossa ei ole koko kylmäkäynnistys suutin käytössä. Pitää vaan olla tarpeeksi uusi ECM. No juu, sellanen joku artikkeli tuli netistä pikaseen luettua kun etsin että missä niitä kylmä käynnistys antureita oikeen olis. Jos joskus rupee reistaileen vaikka kylmä käynnistys suutin, (uusia kylmäkäynnistys suuttimia tuskin mistään saa, mitä itse oon katellut) niin silloin vois olla ajankohtainen sitten päivittää boksia ja ottaa ylimääräinen suutin veks ja laittaa sellainen block off plate siihen.
F350 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2019 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2019 No juu, sellanen joku artikkeli tuli netistä pikaseen luettua kun etsin että missä niitä kylmä käynnistys antureita oikeen olis. Jos joskus rupee reistaileen vaikka kylmä käynnistys suutin, (uusia kylmäkäynnistys suuttimia tuskin mistään saa, mitä itse oon katellut) niin silloin vois olla ajankohtainen sitten päivittää boksia ja ottaa ylimääräinen suutin veks ja laittaa sellainen block off plate siihen. ei sitä tartte pois ottaa. Sitä ei vaan ohjata enää. Minkä vuosimallin auto sulla on?
smokeybandit Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2019 ei sitä tartte pois ottaa. Sitä ei vaan ohjata enää. Minkä vuosimallin auto sulla on? -87.
F350 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2019 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2019 -87. Sitten ei mee ees ECM uusiksi, uusi softa vaan sisään. JoukoY:ltä esim saa.
smokeybandit Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2019 Sitten ei mee ees ECM uusiksi, uusi softa vaan sisään. JoukoY:ltä esim saa. Tuleeks siihen uus prom tai chip, mikä lie, mie en noista paljon tiiä mutta kuulostaa ihan mielenkiintoiselta ja kait aika yksinkertaiselta jos ja kun ei ees tartte uutta boxia. Täs talvella ois tarkoitus mittailla suuttimien ohmeja, kait sen ekstra suuttimenkin mikä on kylmä käynnistys suutin, voi ehkä jotenkin tarkistaa, jos siinä on jotain häikkää niin mie voin verstaalla mainita ettei tarvii siihen sitten sen kummemmin syventyä, kun että vois sitten tehdä sen tulevaisuudessa sen uuden softan ecm boxiin. Yks ilta lueskelin noista kylmä käynnistys suuttimista, joillakin ponut toimii ihan ok vaikka ne on ottanut sähkö liittimen irti ekstra suuttimelta, mutta mie kun käytän auto talvellakin, niin kai se kuitenkin tarvii sen, mutta pitäis joskus koittaa ilman sähkö liitintä, että miten auto toimii, sit ainaski tietäs että reistaako/vuotaako se ekstra bensaa koneelle.
F350 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2019 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2019 Tuleeks siihen uus prom tai chip, mikä lie, mie en noista paljon tiiä mutta kuulostaa ihan mielenkiintoiselta ja kait aika yksinkertaiselta jos ja kun ei ees tartte uutta boxia. Täs talvella ois tarkoitus mittailla suuttimien ohmeja, kait sen ekstra suuttimenkin mikä on kylmä käynnistys suutin, voi ehkä jotenkin tarkistaa, jos siinä on jotain häikkää niin mie voin verstaalla mainita ettei tarvii siihen sitten sen kummemmin syventyä, kun että vois sitten tehdä sen tulevaisuudessa sen uuden softan ecm boxiin. Yks ilta lueskelin noista kylmä käynnistys suuttimista, joillakin ponut toimii ihan ok vaikka ne on ottanut sähkö liittimen irti ekstra suuttimelta, mutta mie kun käytän auto talvellakin, niin kai se kuitenkin tarvii sen, mutta pitäis joskus koittaa ilman sähkö liitintä, että miten auto toimii, sit ainaski tietäs että reistaako/vuotaako se ekstra bensaa koneelle. Joo, tulee uus prommi ja kanta; http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=69337.0 Suht helppo vaihtaa. Eihän se tuota kylmäkäynnistys suutinta kauaa käynnistyksessä käytä, niin voi toimia ilman sitäkin, vaikkakin ei niin hyvin kuin muutettuna softaan.
TransNAM Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2019 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2019 ...Eihän se tuota kylmäkäynnistys suutinta kauaa käynnistyksessä käytä, niin voi toimia ilman sitäkin, vaikkakin ei niin hyvin kuin muutettuna softaan. Voi olla vaikea saada kylmänä käyntiin jos ei rikastusta tule. Suutin antaa startatessa "huikan" - vastaa vanhanajan kaasaria missä polkaistiin pari kertaa kaasua startatessa. Tuon mallin f-bodysta ei ole kokemusta mutta muista tuon aikakauden vehkeistä kyllä (mm. K(E)-jetronic).
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään