smokeybandit Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2006 huomasin tuossa minun ponussa kun se tyhjäkäynnillä on niin välillä pakoputket tiputtelee ihan puhasta vettä,ja välillä taas ihan mustaa.nokea se taitaa olla,ainakaan se ei savuta eikä se öljyltä tunnu ainakaan ku koittaa sormenpäissä.jos oikein vaikka 4000-5000 kierrosta kaasuttelee niin se välillä sylkäseen maahan sellasen mustan nokiviivan.siinä on paljon vettä seassa mutta kun se siihen maahan kuivuu niin kyllä se taitaa ihan nokea vaan olla.sylkäs se sieltä kerran pari sellasta pientä mustaa kivee tais jotain karsta palasia olla.onkos toi miten tavallista onko kellään samanlaisia kokemuksia?? auto on kyllä koko talven ollu tuolla tallissa ja välillä sitä oon tyhjäkäynnillä käyttäny.oisko se vaan sen takia kun se on siellä talve seissy,niin sen takia pössäyttelee sieltä noki pölyä?? auto on 92 v6 ponu
Mikko Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2006 Mulla ainakin tippuu vettä putkesta ja savuaa (höyryää) niin ettei perävaloja näy. Taitaa olla vaan seisonnan aikana putkistoon kerääntynyttä vettä. Onko sulla muuten kattia? Voi olla ne mustat "kivet" katin sisuksia. Jos nesteet pysyy sisällä ja puhtaana niin tuskin on mitään vakavaa.
smokeybandit Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2006 katti löytyy,joskus muuten tulee sellanen paha haju pakoputkesta. haisee samalle kun lokakaivo.tiiä vaikka ois katti entinen??
Mikko Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2006 Se haju ainakin tulee katista. Mun käyttökinneri haisee välillä niin pahalle että... Ota se katti pois niin hajut pitäis loppua. Laita sitten katsastukseen takas jos tarve vaatii.
gmc63 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 katti löytyy,joskus muuten tulee sellanen paha haju pakoputkesta. haisee samalle kun lokakaivo.tiiä vaikka ois katti entinen?? Se tarkoittaa että katti toimii ku tulee se mädän kananmunan haju
Guest pile Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Se tarkoittaa että katti toimii ku tulee se mädän kananmunan haju terve katti ei haise mutta osittain viouttunut tai vain muuten japanilainen katti niin haisee
Guest Jukka Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Se tarkoittaa että katti toimii ku tulee se mädän kananmunan haju Myös ruokavaliolla saattaa olla osuutta asiaan
Guest pile Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Myös ruokavaliolla saattaa olla osuutta asiaan jukka on saanut munaa sisäänsä ja puhuu kokemuksen äänellä
smokeybandit Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 mä yks päivä kahtelin sitä kattia auton pohjasta,niin siihen menee joku sähköpiuha,mikäs virka sillä on ja miten sen saa veke?? rupeekos siellä kojetaulussa palamaan ses valo kun katin ottaa pois?
Teac Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Piuha saattaisi olla katin jälkeen olevalle lambdalle, mutta en löytänyt kytkentäkaaviosta kun yhden lambda anturin ja se on pakosarjassa.
maka Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 syökö se kone öljyä?ainakin tuo minun voyager tekee samaa ja syö helvetisti öljyä.uusi pakoputki just vaihettu ja edelleen tulee veden ja noen sekotusta putkesta.jäähdytysnestettä ei häviä
smokeybandit Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 ei se pahemmin öljyä vie,4000km/puoli litraa.öljy on GM goodwrench mineraali 10w30. pikkasaen mulla kone öljyä vuotaa,mutta se nyt on pikkasen tiputellu jo viime vuodesta ja toi pakoputki rupes mustaa vettä tiputtelemaan vasta joku viikko sitten.välillä sieltä tippuu ihan puhasta vettä ja välillä ihan mustaa,veden ja noen sekotusta.ei se ainakaan öljyltä tunnu kun sitä sormenpäissä pyörittää että jos se vaan ois vettä ja nokea. täytyy lähtee vähän pontsolla ajelee kun vielä vähän lumet sulaa,ja kahtoo jos se lakkais mustaa vettä tiputtelemasta.
Nupa Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Eikähän tuo normia ole. Kondensoisiko jotenkin vesi putkiin...? Oulussa viime vuonna (paikalla olijat) muistanette kun siirtelin Eriniä siinä parketilla niin sieltähän se rööreistä pukkas nokijutskaa monta metriä ja sit pyyhittiin...
Karppa Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2006 Eiks se jotenkin niin menny että kun hiilivety palaa niin syntyy hiilidioksidi+vesi .
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään