Jump to content

200 vs 350

KKOSKINEN

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko TH 200 lootalla oma vetolevy vai sopiiko 350 levy. Onko pituuksissa eroa eli jos vaihtaa laatikoita meneekö kardaani vaihtoon.

Kirjoitettu

Okei, tarvitaanko tukivarrelle joku sovitussarja jos ja kun vaihtaa 350:n 200:n tilalle?

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Lyhyt 350 käy suoraan 200C paikalle, -80 luvulla B/M myi torque armin kiinnitys sarjaa,

mut voi se tehä itekkin. Myös vetolevy käy sellasenaan. Vaihdoin myöhemmin sitten omaan -82 700 ostin uudemman kardaanin ja muutin kiinityspalkin paikkaa taaemmaks

Vakio -82 on turbiinilukko ECM kontrolloituna. Askiin menee + ja ECM maadoitaa, sen voi painekytkimillä tehä venakoneistoon ilman ECM niin et esim vain 4 lukkiutuu tai 350C/200C kolmonen. Vielä 700 ei jarruta moottorilla jos OD valittu mutta 3-2-1 valinalla on Overrun kytkin kii ja moottorijarrutus 350/200 ei ole kolmosella moottorijarrutusta. JJ

Kirjoitettu

Kiitos Juhanil LS1. Eli maatto kytkimen kautta. Kovin kauaa ei tuo 200 aski mulla tule kyllä alla olemaan, mutta olis sitäkin kiva koettaa toimimaan edes vippaskonstilla. BM:n sarja maksaa 200€, muuten hyvä. Teen itse.

Kirjoitettu

Ei kestä, nopeusmittarinpyörätkin käy samat mutta jotta sen sais 200 sest ulos pitää se purkaa kokonaan kun häntä ei ole irrotettava. Käytin muistaakseni violettia 350 pyörää 3.23 perälle. Jos sun 200 ei oo alumiinipuruu pohjalla jne. tarjoo se 18-20 hp

enenmän takapyöriin kun 350 pienenpi tehohäviö 33hp 350 on 48-55hp. niin joo ja ykkönen on jotain 2.75 kun 350 2.48 joten jos vaihat askin tee 700 nen ykkönen 3:1

nelonen 0.7. Minul on yks Camaron toimiva 200C josta tosin on joku muovisista päittäis laakeroinneista hajonnu välystä turbiini akselissa on pari millii kun pitäs olla kymppii. Jos sulla jumittaa TV valve ja se vaihtaa vain kovil kieroksilla putsaa se ja laita

sen taa löysä jousi niin se ei jää jumiin, Transcon kitti auttaa kans ja vaihdot paranee

huomattavasti. 200 kestää juuri ja juuri vakio koneen n.170-180hp

Kirjoitettu

200nen toimii loistavasti ja jos 350 vetolevy käy aion toistaiseksi pitää sen ja vaihtaa vaan moottorin. 350 jää siten varalle. 700 ei nyt ole vaihtoehto. Mulla oli yks 350 Shift Kitillä ja se vaihto pehmeemmin kuin tämä. Täytyykin kaivella yks vanha Hot Rod esille. Siinä oli juttua 200:n preppaamisesta isommille väännöille. Mitä pidät hintaa askilla, Juhani?

Kirjoitettu

Joo Rodissa oli 80 luvulla ,on tullu luettua -70 luvulta ja se tulee mulle nytkin,juttuu 200 sest, se ei o niin toivoton kun kaikki haluu antaa ymmärtää. Se aski on 53000km ajettu ja siinä on transgon kitti. Olen säästäny sitä ja alkuperästä kardaanii edellisen auton entisöintii varten mul oli 13v -82 CFI Komero,sen sais ensvuonna museokilpiin. Mut voin ne myydäkkin hmm. 100E. Se on duunissa pestynä öljyt sisällä pahvilaatikossa siin on turbiini myös tietty. Ainakaan en vaihtanu vetolevyy muuten se olis sielä askin seurana, eli 200 sen kävi 350 ja 700. Rakensin 350 ton tilalle huolella ja se vaihto pintakaasulla niinkun Rols (niis oli 400 ennen) ja kiusatessa kumit vinkasten, sitten kypsyin kun ei ylivaidetta ja tein 700. Juhani

• 1 month later...
Kirjoitettu

Laitoin kytkennän kytkimellä suoraan ohjaamosta. Alkuperäinen systeemi ei toimi, eikä voikkaan koska ECM ei saa mitään tietojakaan enää. Ei muuten ole iso ero lukittuna ja ilman.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...