Jump to content

Mittarin vaijerin tiivste

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli pitäis vaihtaa nopeusmittarin vaijerin tiiviste T5 lootan kyljestä. En ole vaan löytänyt mistään osanumeroa, saatika valmistajaa jolta saisi ko. osan.

Eli onko tietoa keneltä/mistä saa? E-mail kyselyitä on turha edes lähettää varaosaputiikkeihin, kun en ole kertaakaan saanut vastausta mihinkään osa/tilaushintakyselyyn, vaikka olen laittanut osanumerot ja kaiken mahdollisen tiedon.

Kirjoitettu

Oletko yrittänyt tota RACES PLACEA :PSiellä on ainaskin hyvä palvelu :P :P 8)

Kirjoitettu

Kerran olen, ei tullut vastausta, mutta se johtui ilmeisesti teknisestä syystä. Oli kuulemma 300 sähköpostia kadonnut serveriltä tai jotain sinne päin.

Pitänee pistää sinne postia ja kysellä.

Kirjoitettu

Vai että t5:sessa vaijerilla nopeusmittaus. En ole expertti niistä laatikoista ja riippuu tietenkin laatikon iästä mutta veikkaisin että sulla on Pulssianturi siellä. Toimii sähköllä. Ei ns. vaijerilla

Se voi olla syynä miks vaijerin stefaa ei löydy.

Asensin oman anturin niin löin vaan sikafleksiä anturin kannan ja vaihteiston väliin. Hyvin on pitäny

Kirjoitettu

Sieltä kyllä tippuu öljyä laatikon kyljestä lähtevän vaijerin/paksun johdon? juuresta. Kyllä sinne joku tiiviste tulee. Voisikohan vanhaa tiivistettä käyttää uudestaan. Laittaa vaikka jotain lohkotiiviste tahnaa ympärille?

Pitääpä tutkia asiaa. Laatikko on vm. 83

Kirjoitettu

Yes. Vanhemmissa laatikoissa on vaijeri, uudemmissa ( olikohan -85 eteenpäin ) sähköinen. Mulla on T5 World Class ja sähvöllä nopeusanturi.

Kirjoitettu

Joo eise mullakaan pidä öljyjä sisällä tollakohtaa.Mullon sellanen tulppa vaan siinä eikä minkäänlaista vaijeria...Tai on mutta se on siinä lootassa kii nippusiteellä :) Viimekesänä ei jaksanu siihen kajota sen enempää ku oli muutakin "projektia"

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...