Guest Ezzy Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Miten on, pitäiskö noiden mennä ihan ok? Eli kyseessä on suht vähän ajetut (paljon vähemmän kuin tbi:n jousilla) jouset, kiikut ja keppi, jotka olis tarkoitus tunkea TBi:n voimanlähteen ytimeen. Vai haenko uudet?
Nova Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Eiköhän ne venajouset mene ihan heittämällä ja toimikkin loistavasti, mutta noi kiikut. LT:n vipat ovat itse keskittävää mallia ja eikös noissa vanhoissa ole työntötanko "ohjatut"? Jos näin niin kiikut ei pelaa ellei kairaa tönärin ohjauksia pois.
Guest Ezzy Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Pelaako tbi:n kiikut sitten LT1 jousien kanssa miten yhteen? eli mistä yhdistelmistä tulee ongelmia.
Guest Jukka Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Tuskin sun tarvii keinuja mennä vaihtamaan
Nova Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kiikut ja kannet kulkee käsikädessä...
Guest Ezzy Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 taitaa jäädä toi keppijumppa väliin ku en saa jakopäätä tänään...se olis varmana hyvä vaihtaa samalla
Nova Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2006 Toimii jollain vanhallakin todennäköisesti yhtä hyvin kuin uudella. Saa olla vanha oikein kunnon Jopon ketju ennen kuin hajoaa...siis ihan tolkuttoman houno ja venynyt.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään