Jump to content

1991 GTA

smokeybandit

Recommended Posts

Kirjoitettu

Huomasin tuollaisen GTA:n kun netissä surffailin, kummastuttaa toi kiekka mittari, kun kasin koneessa kiekka mittari menee 6 tonniin, toi kirjottaa tossa että se menee 8 tonniin,

onkohan se V6 kiekkamittari siinä vai onks toi joku erikois malli vai oliks noita autoja aikoinaan saatavilla 6 ja 8 tonniin kiekkaan meneviä kiekka mittareita, samalle koneelle?

https://www.blocket.se/annons/alvsborg/pontiac_trans_am_gta_5_7_v8__91/89818748

Kirjoitettu

Aika mielenkiintoinen ilmoitus...

Ensin on ajettu 103913km ja sitten 10999 "original miles"...

ABS-jarrujakaan ei 3genissä ole ollut...

Noita 8k jenkamittareita on ilmeisesti jossain malleissa ollut. En tiedä mitä ovat tehtaalla juoneet... oisivat samalla laittaneet nop.mittariin 240mph ;D

Mutta siistin näköinen auto.

Kirjoitettu

Multa löytyy 8k rundari, mutta enpä ole uskaltanut kokeilla miten V8 karjuisi 8000rpm.

Kirjoitettu

Multa löytyy 8k rundari, mutta enpä ole uskaltanut kokeilla miten V8 karjuisi 8000rpm.

Miksi se tumppas...? ;D

Kas kun ei jossain truckissa ole tbi-n kaverina 8k kello ::)

Ei se pikkulohko ainakaan vakiona karju 8k ellei heitä maantiellä ykköselle. Ei oo tehdas vaivautunut edes rajoitinta laittamaan...

Kirjoitettu

Miksi se tumppas...? ;D

Vikakoodi päällä ja väärä suutindata.

Nakutusanturi siirtynyt lohkon toiseen kylkeen ja pöljänä laitoin moottorisilikonia kierteeseen.

The ECM did not detect a knock signal during near wide open throttle operation with coolant temperature above 194° F or the knock signal was present for 5 seconds or more during normal engine operation.

Kirjoitettu

Upeet soundit.  :)

Kirjoitettu

Noita 8k jenkamittareita on ilmeisesti jossain malleissa ollut. En tiedä mitä ovat tehtaalla juoneet... oisivat samalla laittaneet nop.mittariin 240mph ;D

Varmaan ovat samaa juoneet mitä mun kiesin kasaajat aikoinaan, tos yks kesä kun verstaalla laittoivat uudet jarru nesteet ja vaihdettiin samalla jarrusylinterit taakse, niin toinen oli tuuma koko ja toinen milli koko  ;D

Kirjoitettu

Mulla on 8k kiekkamittari ja 140 mph nopeusmittari. -89 Formula.
Kirjoitettu

Hieno laite videoiden perusteella m/ Vähän on tehty näitä 90-92 GTA malleja :)

Kirjoitettu

Menny mil:it ja miles:it sekaisin. ;D Ruottissa kun tykkäävät vähentää lukemasta nollan ja puhua mil:eistä
Kirjoitettu

En muista nähneeni ennen 3genissä tommosta lippaa katolla.

Ei taida olla moni muukaan... ??? ::)

Kirjoitettu

En muista nähneeni ennen 3genissä tommosta lippaa katolla.

Se on varmaan jonkun itse siihen laittama, ei ainakaan tehtaalla tuollaisia laittaneet jos ei oo joku ihme "tojan" trans am tai MSE trans am, mut ei niissäkään katolla mitään lippaa mun mielestä oo.

Kirjoitettu

Menny mil:it ja miles:it sekaisin. ;D Ruottissa kun tykkäävät vähentää lukemasta nollan ja puhua mil:eistä

Jos oon oikein tajunnut, niin yks miili on kymmenen kilsaa. Esim. Jos sanovat vaikka että jollain autolla jos on ajettu vaikka 4000 miiliä, niin se on 40 tuhatta kilsaa.

Se missä itse sekoan numeroissa on siinä kun kulutuksen ne sanoo täällä esim. jos vaikka litran per miili, eli litran per 10 kilsaa, niin se on 10 litraa sataa kilsaa kohti.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...