Jump to content

Alapallo löysä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Laitettu tarvikepallonivel alatukivarteen parivuotta sitten. Nyt irronnut tukivarresta. Tietysti konttorilla. Mitens olette hoitaneet tällaisen ongelman. Hitsaamalla?

Kirjoitettu

Pitää olla tosi löysä että itsestään tippuu. Kun auto nostetaan tukivarresta (jousen voima pois niveliltä) jää nupin päälle käytännössä vain navan, iskarin ja pyörän paino.

Normaalistihan jousi "painaa" niveltä vasten eikä se pääse irtoamaan.

Tuossa voisi jo harkita tukivarren vaihtoa kun ei taida mitään kovin hyvää konstia olla korjaamiseen.

Ehkä tekisin: nuppi irti, hitsaamalla tavaraa reikään, hioo sopivaksi ja nuppi paikalleen tai sitten jos prässillä painaa josko reikä pienenisi...

Mitä itse olen 3gen alanuppeja vaihtanut on olleet tosi lujassa. Ilman prässiä vaihtaminen on työn takana.

Kirjoitettu

Yhden oon täpänny kiinni kun ei ollu uutta tukivartta just hollilla. Siinäkin vanha oli tiukassa ja uus sit ei niin...

Pari kolme täppiä eri puolille. Seuraavalle sit tietty vähä lisää hommia vaihtoon, mut...

Kirjoitettu

Laitettu tarvikepallonivel alatukivarteen parivuotta sitten. Nyt irronnut tukivarresta. Tietysti konttorilla. Mitens olette hoitaneet tällaisen ongelman. Hitsaamalla?

Mistä kopasta?

Mulla olis ylimääräsenä 3gen etuakseli uusilla palloilla. Eikä ollut löysät vaihtaa.. :o

14662756.jpg

Kirjoitettu

Mulla on sellainen kutina että just vanhaa irrottaessa se silmä vähän venyy. Hitsata kans meinaan, ei tossa enää mitään havittävää enää ole.

Kirjoitettu

Taisi irrota iskaritestissä koska 10 km aiemmin kun rasvasin nivelet se oli vielä paikallaan.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...