KKOSKINEN Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2020 Laitettu tarvikepallonivel alatukivarteen parivuotta sitten. Nyt irronnut tukivarresta. Tietysti konttorilla. Mitens olette hoitaneet tällaisen ongelman. Hitsaamalla?
TransNAM Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2020 Pitää olla tosi löysä että itsestään tippuu. Kun auto nostetaan tukivarresta (jousen voima pois niveliltä) jää nupin päälle käytännössä vain navan, iskarin ja pyörän paino. Normaalistihan jousi "painaa" niveltä vasten eikä se pääse irtoamaan. Tuossa voisi jo harkita tukivarren vaihtoa kun ei taida mitään kovin hyvää konstia olla korjaamiseen. Ehkä tekisin: nuppi irti, hitsaamalla tavaraa reikään, hioo sopivaksi ja nuppi paikalleen tai sitten jos prässillä painaa josko reikä pienenisi... Mitä itse olen 3gen alanuppeja vaihtanut on olleet tosi lujassa. Ilman prässiä vaihtaminen on työn takana.
Nupa Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2020 Yhden oon täpänny kiinni kun ei ollu uutta tukivartta just hollilla. Siinäkin vanha oli tiukassa ja uus sit ei niin... Pari kolme täppiä eri puolille. Seuraavalle sit tietty vähä lisää hommia vaihtoon, mut...
Gary Grand Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2020 Laitettu tarvikepallonivel alatukivarteen parivuotta sitten. Nyt irronnut tukivarresta. Tietysti konttorilla. Mitens olette hoitaneet tällaisen ongelman. Hitsaamalla? Mistä kopasta? Mulla olis ylimääräsenä 3gen etuakseli uusilla palloilla. Eikä ollut löysät vaihtaa..
KKOSKINEN Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2020 Mulla on sellainen kutina että just vanhaa irrottaessa se silmä vähän venyy. Hitsata kans meinaan, ei tossa enää mitään havittävää enää ole.
KKOSKINEN Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2020 Pari heppiä hoisi homman ja leima tuli.
KKOSKINEN Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2020 Taisi irrota iskaritestissä koska 10 km aiemmin kun rasvasin nivelet se oli vielä paikallaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään