RaiRai Posted January 16, 2021 Posted January 16, 2021 18 minuuttia sitten, letkume kirjoitti: Kokeilin anteron Chromella, en saanut lagaamaan näppiksen, tai foormin hymiöitä?? Ok. Jos muilla ei vastaavaa niin varmaan meikäläisen säädöissä joku feilu. Chromella koklasin itsekin.
vwg4 Posted January 17, 2021 Posted January 17, 2021 21 tuntia sitten, RaiRai kirjoitti: Ok. Jos muilla ei vastaavaa niin varmaan meikäläisen säädöissä joku feilu. Chromella koklasin itsekin. ainakin mobiililla tökkii. jos ei pahasti, mut kuites sen verran että käyttämättä jää
letkume Posted January 17, 2021 Author Posted January 17, 2021 46 minuuttia sitten, vwg4 kirjoitti: ainakin mobiililla tökkii. jos ei pahasti, mut kuites sen verran että käyttämättä jää Laittakaas millä laitteella ja selaimella käytätte. Missä kohtaa näkyy tökkimistä jne.?
gmc63 Posted January 18, 2021 Posted January 18, 2021 Mulla ei oo ollut ongelmia mobiilikäytössä.Kuvat joita laitoin boardille niin pihelimen kautta kun siellä ne kuvat on 😊
F350 Posted January 19, 2021 Posted January 19, 2021 Yksityisviesteistä näkyy vaan viestiketjun viimeisin itse kirjoitettu, loput ketjusta on kadonnut, vai enkö vaan osaa?
letkume Posted January 19, 2021 Author Posted January 19, 2021 1 tunti sitten, F350 kirjoitti: Yksityisviesteistä näkyy vaan viestiketjun viimeisin itse kirjoitettu, loput ketjusta on kadonnut, vai enkö vaan osaa? Painoitko "katso kaikki yksityisviestit"?
F350 Posted January 19, 2021 Posted January 19, 2021 1 minuutti sitten, letkume kirjoitti: Painoitko "katso kaikki yksityisviestit"? Eipä auta
letkume Posted January 19, 2021 Author Posted January 19, 2021 2 minuuttia sitten, F350 kirjoitti: Eipä auta Mitä näkyy, kun painat "katso kaikki viestit"? Mitä selainta ja käyttöjärjestelmää käytät?
F350 Posted January 19, 2021 Posted January 19, 2021 13 minuuttia sitten, letkume kirjoitti: Mitä näkyy, kun painat "katso kaikki viestit"? Mitä selainta ja käyttöjärjestelmää käytät? Chrome, windows 10
letkume Posted January 19, 2021 Author Posted January 19, 2021 Juuri nyt, F350 kirjoitti: Chrome, windows 10 Tuossa vasemmallahan noita on jo kolme, moi, nokan laakerit ja ei otsikkoa. Siitä rullaat alas vaan.
F350 Posted January 19, 2021 Posted January 19, 2021 (edited) 22 minuuttia sitten, letkume kirjoitti: Tuossa vasemmallahan noita on jo kolme, moi, nokan laakerit ja ei otsikkoa. Siitä rullaat alas vaan. Joo, mutta kun nuo kaikki on useamman viestin ketjuja ja ei näy avattaessa kuin tuo eka mikä näkyy vasemmalla Edited January 19, 2021 by F350
F350 Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Myyntipalstalla ei muokattu ilmoitus nouse ylimmäksi, vaan jää vanhalle paikalleen. Minun mielestä voisi nousta ekaksi, jos esim hintaa päivittää, vanhoja, jo luettuja ei kellään tuu seurattua.
letkume Posted January 20, 2021 Author Posted January 20, 2021 3 minuuttia sitten, F350 kirjoitti: Myyntipalstalla ei muokattu ilmoitus nouse ylimmäksi, vaan jää vanhalle paikalleen. Minun mielestä voisi nousta ekaksi, jos esim hintaa päivittää, vanhoja, jo luettuja ei kellään tuu seurattua. Hmm.. Entäs jos haluaa muokata jotain ikivanhaa ilmoitusta (esim. muokata otsikkoon "myyty"), eikä halua, että se nousee kärkeen? Ilmoituksen saa kärkeen "uppaamalla", eli kommentoimalla ketjuun vaikka "up, päivitetty tietoja", tai "hintaa laskettu".
F350 Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 5 minuuttia sitten, letkume kirjoitti: Hmm.. Entäs jos haluaa muokata jotain ikivanhaa ilmoitusta (esim. muokata otsikkoon "myyty"), eikä halua, että se nousee kärkeen? Ilmoituksen saa kärkeen "uppaamalla", eli kommentoimalla ketjuun vaikka "up, päivitetty tietoja", tai "hintaa laskettu". Voihan sen tehdä noinkin 1
F350 Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 16 tuntia sitten, F350 kirjoitti: Joo, mutta kun nuo kaikki on useamman viestin ketjuja ja ei näy avattaessa kuin tuo eka mikä näkyy vasemmalla Löytyykö nämä jostakin, vai katosivatko ne bittiavaruuteen?
letkume Posted January 20, 2021 Author Posted January 20, 2021 25 minuuttia sitten, F350 kirjoitti: Löytyykö nämä jostakin, vai katosivatko ne bittiavaruuteen? Kokeilitko erilaista lajittelua? Kaikki viestit pitäisi olla tallessa, yksittäisinä viesteinä ne aiemmallakin foorumilla olivat. EDIT: Eli kaikki viestit viestilistan painikkeesta "lajittele" --> "vastaukset" näyttää viestiketjuna.
F350 Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 27 minuuttia sitten, letkume kirjoitti: Kokeilitko erilaista lajittelua? Kaikki viestit pitäisi olla tallessa, yksittäisinä viesteinä ne aiemmallakin foorumilla olivat. EDIT: Eli kaikki viestit viestilistan painikkeesta "lajittele" --> "vastaukset" näyttää viestiketjuna. Ei näytä silti kuin viimeisimmän viestin ketjusta
F350 Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 4 minuuttia sitten, F350 kirjoitti: Ei näytä silti kuin viimeisimmän viestin ketjusta Nyt sitten alkoi näyttämään, mikähän jumi lie ollu🤔
aric-z Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 1 tunti sitten, F350 kirjoitti: Myyntipalstalla ei muokattu ilmoitus nouse ylimmäksi, vaan jää vanhalle paikalleen. Minun mielestä voisi nousta ekaksi, jos esim hintaa päivittää, vanhoja, jo luettuja ei kellään tuu seurattua. Voisi olla joku aika, kun nuo ilmoitukset poistuu automaattisesti.
letkume Posted January 20, 2021 Author Posted January 20, 2021 1 tunti sitten, aric-z kirjoitti: Voisi olla joku aika, kun nuo ilmoitukset poistuu automaattisesti. Aika on 30 päivää. Ilmoitusasetuksissa voi muokata erityyppisten ilmoitusten saamista. Kellonkuva --> ilmoitusasetukset.
aric-z Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 21 minuuttia sitten, letkume kirjoitti: Aika on 30 päivää. Ilmoitusasetuksissa voi muokata erityyppisten ilmoitusten saamista. Kellonkuva --> ilmoitusasetukset. Ainakin myyntiosiossa on neljä vuotta vanhoja ilmoituksia.
letkume Posted January 20, 2021 Author Posted January 20, 2021 4 minuuttia sitten, aric-z kirjoitti: Ainakin myyntiosiossa on neljä vuotta vanhoja ilmoituksia. Tarkoitit siis myynti-ilmoituksia, etkä foorumi-ilmoituksia? Minusta niitä ei ole tarpeen poistaa. Tämä taitaa olla hallituksen mietittävä asia, minä hoidan vain teknistä puolta.
avogta-89 Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 ei kannata poistaa kun itse oon joskus selanut ja jopa ostamut montavuotta vanhan ilmoituksen osia kun ei oo myyty 2
BlackZ Posted January 27, 2021 Posted January 27, 2021 Saiskohan tuota "Merkkaa sivusto luetuksi" nappulaa toimii silleen että se sen jälkeen päivittää myös tuon feedin, eli tyhjäksi? Nyt ku sitä painaa niin lukemattomat keskustelut jää edelleen näkymään jollei erikseen päivitä feediä tai miksi ikänä tuota nykypäivänä kutsutaankin
Mika Posted February 2, 2021 Posted February 2, 2021 Taas en näe hiekkalaatikkoa, kun jäsenyys on täältä poistettu ja just ehdin maksaa jäsenmaksunkin 😫
Recommended Posts