Puman Posted January 11, 2021 Posted January 11, 2021 Kova into olisi asentaa Trans amiin peltisarjat ja tuplaputket. Nyt pakosarjat yhdistyvät auton alla yhdeksi putkeksi. Mutta Oldsin koneeseen on noita aika huonosti tarjolla. Onko tietoa käykö Pontiacin koneeseen tarkoitetut peltisarjat myös Oldsiin? Aina vaan parempia LS kilttejä tulee markkinoille Fbodyihin. LS3 olisi hieno, mutta sitten se olisi hyvästi museokilvet. Joten tällä on pärjättävä.
markoyt Posted January 12, 2021 Posted January 12, 2021 Ei käy Pontiacin sarjat. Hookerilta löytyy pitkiä sarjoja T/A Olds kompoon. Parikin vaihtoehtoa pitkiä sarjoja 1"5/8" ja 1"3/4" primääreillä ja 2.5" kollektoreilla.Istuu hyvin.Flowtechiltä löytyy myös.
Timo Posted February 25, 2021 Posted February 25, 2021 Chevy BB sarjat tässä, Hedman 2". Nämä taitaa olla samat kuin Camaron ja Chevellen ym. Pienellä muokkaamisella 8- pytyn kohdalla sopii ainakin alkupään T/A koriin. Aika selvä kokoero BB vs SB pakokanavissa.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now