BB Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2021 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2021 1967 firebird pontiacin omalla moottorilla. Mieli tekisi laittaa hei jakaja,mutta näyttää tuo tulipelti olevan aika lähellä. Onko kokemusta sopiiko hei jakaja paikalleen ilman pellin moukarointia?
F350 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 Tuo vois käydä, samalla tulee oikeasti kunnollinen sytkämoduli ja tehopuola. Myös mekaniikat on eri tasoa, kuin kiinan jakajissa. https://performancedistributors.com/product/pontiac-dui-distributors/
gmc63 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 13 tuntia sitten, BB kirjoitti: 1967 firebird pontiacin omalla moottorilla. Mieli tekisi laittaa hei jakaja,mutta näyttää tuo tulipelti olevan aika lähellä. Onko kokemusta sopiiko hei jakaja paikalleen ilman pellin moukarointia? Sopii mulla 69 ponussa on HEI jakaja jossa puola kannessamahtuu mutta aiaks ahdasta on 😉
BB Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 Ok. Hyvä tietää että vois mahtua,tuo hei kiinnostaa ihan vaan siksi kun kaikki on samassa.
selli Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 20 tuntia sitten, BB kirjoitti: 1967 firebird pontiacin omalla moottorilla. Mieli tekisi laittaa hei jakaja,mutta näyttää tuo tulipelti olevan aika lähellä. Onko kokemusta sopiiko hei jakaja paikalleen ilman pellin moukarointia? Minulla on pikkurunkoinen HEI ja ihan hienosti mahtuu olemaan. Irtopuola on rintapellissä sitten kiinni. Autona -67
BB Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 26 minuuttia sitten, selli kirjoitti: Minulla on pikkurunkoinen HEI ja ihan hienosti mahtuu olemaan. Irtopuola on rintapellissä sitten kiinni. Autona -67 Eikös sellillä ole sbc moottorina,en tiedä paljonko jakajan paikka muuttuu sbc vs.pontiac v8.
selli Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 31 minuuttia sitten, BB kirjoitti: Eikös sellillä ole sbc moottorina,en tiedä paljonko jakajan paikka muuttuu sbc vs.pontiac v8. Totta, Olen melkein vihulainen kun SBC tekniikalla menen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään