Henkka66 Posted February 16, 2021 Posted February 16, 2021 Eikös se 25€ riittänytkään jäsen statukseen kun näemmä olen "käyttäjä".
Mika Posted February 17, 2021 Posted February 17, 2021 19 tuntia sitten, avogta-89 kirjoitti: vähä ollu siel haastetta.... Joo, muutamalla muullakin... 1
Henkka66 Posted February 26, 2021 Author Posted February 26, 2021 Mites kauan tämmöisen murheen korjaamiseen on mennyt aikaa yleensä?
avogta-89 Posted February 26, 2021 Posted February 26, 2021 1 tunti sitten, Henkka66 kirjoitti: Mites kauan tämmöisen murheen korjaamiseen on mennyt aikaa yleensä? kopioisin ton sellille et jos sais korjattua sun statuksen
Henkka66 Posted February 26, 2021 Author Posted February 26, 2021 Viestiä lähetetty Sellille,ilmeiseti ei kulje kuitenkaan tuon sivun alareunassa olevan "ota yhteyttä ylläpitoon" kautta kun sieltä pistin viestiä menemään jo kohta 3 viikkoa takaperin.
Mika Posted February 26, 2021 Posted February 26, 2021 2 tuntia sitten, Henkka66 kirjoitti: Viestiä lähetetty Sellille,ilmeiseti ei kulje kuitenkaan tuon sivun alareunassa olevan "ota yhteyttä ylläpitoon" kautta kun sieltä pistin viestiä menemään jo kohta 3 viikkoa takaperin. Laita sähköpostia, niin viesti menee paremmin perille.
selli Posted February 28, 2021 Posted February 28, 2021 Jee, Suoraan viestiä meilillä tai Yy veellä niin saan ainakin jonkun hoitamaan asiaa. Tuosta ylläpitoviestistä ei ole tullut minulle mitään viestiä. Tämä ku ei ole päätyöni vaan harrastustoimintaa ,niin joskus myös tulee lagia asioissa. Juhalla ja Moonalla on myös pankinkäyttöoikeudet jos minä en reagoi riittävällä nopeudella asioihin vastaavissa tilanteissa.
Recommended Posts