Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pontiac firebird 1967  455cid,ihmetyttää kun viileänä ei meinaa jaksaa startata akku ok ja paksut kaapelit + ja -,lämpinä starttaa ok.

Yleensä nuo ongelmat tahtoo iskeä kuumana,kaipa se startti voi noinkin oireilla.

Posted
2 tuntia sitten, BB kirjoitti:

Pontiac firebird 1967  455cid,ihmetyttää kun viileänä ei meinaa jaksaa startata akku ok ja paksut kaapelit + ja -,lämpinä starttaa ok.

Yleensä nuo ongelmat tahtoo iskeä kuumana,kaipa se startti voi noinkin oireilla.

 

Ihanko on siis pyörittämis ongelma? Vai ei meinaa vaan hörähtää tulille vaikka pyörii? HEI-jakajahan tarvii kovat volttimäärät startin aikanakin jos sulla semmonen on, että ei kipinöi jos laskee jännitteet liian alas.

Posted

Ei meinaa jaksaa pyörittää.

Posted
31 minuuttia sitten, BB kirjoitti:

Ei meinaa jaksaa pyörittää.

 

On kyllä hieman outo, ihan kokeilisin uudella tai edes toisella akulla varalta että sen sais poissulettua mahollisten aiheuttajien listalta.

Posted

Yks tollanen oli, korjaantu ku avas startin ja putsaili paikat ja takasin.

  • Like 1
Posted

Pitää varmaan kokeilla tuota putsausta ensin,ei kovin vanhan näköinen startti joku mini teho hässäkkä pakosarjojen syleilyssä,ensin pitää tuo camaro saada elävien kirjoihin huomenna pitäis uusi opti tulla siihen.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...