pontsomies Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2021 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2021 Nopeusmittari vatkaa ja näyttää mitä sattuu, missä vika? Bensamittari näyttää oikein kun on virrat päällä, mutta kun laittaa valot nousee ja näyttää täyttä, Puhaltimen moottori ei pyöri. Löytyiskö keltään mittaristoa, vois ostaa jos hinta kohdallaan?
BlackZ Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2021 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2021 En usko että mittaristoa vaihtamalla ongelmat selviää. Tsekkaa ensin vaijerin kiinnitykset molemmista päistä, ymmärtääkseni harvoin se itse nopeusmittari vahingoittuu vaan vika vaijerissa tai pyörittäjässä. Ja tuo bensamittari ja puhallinhomma molemmat saattaa viitata maadoitusongelmaan, eli ne ekana tarkistukseen.
pontsomies Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2021 Onko tankin anturille tulevissa johdoissa virta ja maa vai miten?
BlackZ Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2021 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2021 26.3.2021 klo 17.55, pontsomies kirjoitti: Onko tankin anturille tulevissa johdoissa virta ja maa vai miten? Nyt ei ole tietoa, mutta sanosin että tärkein piuha on siinä se missä se vastustieto kulkee, eli siinä on vaihteleva resistanssi. Sen lisäksi on toki tärkeää että siellä on myös hyvä maadoitus. Sähköt tulee mielestäni sitten vain itse mittarille, eli se ei liity mitenkään taas siihen itse tankkiin tai anturiin, vaan sähkö tulee mittarille siksi että se osaa muuttaa sen vastustiedon sitten viisarin avulla lukemaksi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään