Jump to content

Et-kysymys... kiire!!!

balez

Recommended Posts

Kirjoitettu

käykö -10 et...ottaako kii mistää... auto pontiac firebird formula vm 1989... :) ?? vanne 15x8... kiitän :)

Kirjoitettu

ei pitäis ottaa ku jalankulkijoihi ;D reippaasti levittää ulospäin.

Kirjoitettu

tarkotus olis laittaa 255/60 15 renkaat taakse....235/60 15 etee...ottaa ko senkää jälkee mihkää kii ;D maksais toi sarja 400 egee ja vanteet 250

Kirjoitettu

niin et 10? vai miinus 10? kokeilin omaani 17 " 8,5 levee ,mahtu ainakin pyörimään,joissa et 15 .renkaat oli 225,45,17

Kirjoitettu

voi olla että lokasuojan kaaret hilppoo kiinni,varsinki jos madallettu.

Kirjoitettu

prkl... taitaa olla kyl ihan vakio korkunen... ei ainakaan mikään älyttömän matala... näkee kuvistakin...gallerias auto samal nimimerkil...(näät varmaa paremmin sieltä onko madallettu..) veikkasin et ihan norm korkunen... ois vaan siistit vanteet...noloo sit kattoo rengasliikkees et ei käykkää ??? >:( no joo mut... ostin ne vanteet jo et sinänsä aika sama... renkait en oo viel ostanu... mut en kyl viittis mitää 225 taakse laittaa :-X

Kirjoitettu

eikö ne sinne sovi.mitä vanteet sulla nyt on?niistähä vois laskea kuinka paljon tulevat vanteet eroavat.

Kirjoitettu

noi orkkis 15" firebirdin vanteet...takan 235/65/15 renkail... mut mikä on et luku nois alkuperäsis vanteis...?!? siitähän se on kii.. vai onko.. emmä tiedä :D ihan näin ohi mennen haluutko viel kuvia sähköpostiin niistä ku mul on myynnis pontiacin 16" vanne setti 175€ sarja

Kirjoitettu

laitahan vaan,en kyllä muista mikä et oli alkuperäisis,,oisko ollu 15,periaattees noi -10 tois nykyisiin vanteisiin verraten ,25 mm enempi ulospäin,Noin luokkaa :D

Kirjoitettu

juu pistän kuvat tulee...

no kokeilemalla se selviää... käyn laittaa täs joku päivä vanteet alle renkainee ni sit sen näkee :) ja jos ei käy ni joku saa ostaa multa sit 2genii(tai johki mihkä käy) vanteet ja renkaat siitä ;D eihän ne ainakaa sisä puolelta hierrä mihkää...levyihin tai mihkää?? ::) joo pässi oon enkä mitää tajuu ni pitää kysellä :D

Kirjoitettu

Jos sulla on takana levyjarrut niin saattaa ottaa satulan alareunassa oleva härpäke kiinni. Olikohan tuo härpäke joku käsijarru vaijerin kiinnitys jutska.

Kirjoitettu

En ole kyllä varma mahtuuko, mutta kun itse Camarossa orkkis 16" vannetta mulkkasin niin totesin, ettei 15" mahdu.

Jarru levy mulla ainakin on isompi kuin edessä.

Kirjoitettu

mulla oli viimme kesänä 15 " ,ja ei ottanut kiinni takana.ei tosin tiedä miltä sun vanteet näyttää sisäpuolelta.onko ne vanteet jenkki auton?

Kirjoitettu

laitoin kuvat myytävistä ja kyseisestä vanteesta sähköpostiisi jouni.r...jos sulla on pienennys ohjelma ni pistä siitä ostamastani vanteesta tänne kuva...(itse en yllättäen osaa :-[ ) kiitos :)

Kirjoitettu

kiitän kuvan laittamisest... tietääkseni on ihan jenkki vanne kun koko ilmoitettu tuumissa yms..

Kirjoitettu

ei?!? vastaavat mutta 15"... alkuperäiset GTA-vanteet oli 16" vai oonko vääräs...?

Kirjoitettu

tuleeko muualta apuja ongelmaan?!? pitää varmaa sit vaa ottaa riski... ??? no rahaahan se vaan on :'(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...